Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er fin, men ordet fikk ikke tak i den...altså er det mitt. :) 

Skrevet

Jeg har lyst på ananas

Skrevet

Jeg vil ha brødskiver. Dagen blir ikke den samme gode uten skikkelig frokost her hos meg. :) 

Skrevet
5 timer siden, fiole skrev:

Du får kose deg du heldige som kan gå å høste av markens grøde sammen med morgenen i din egen hage...og fuglesangen.

Nu skal je se om je kan snike på meg to timer til med søvn før jeg skrider til værks i denne siste lyse mai dagen :natti:

Fiole, det er ikke den siste maidagen helt enda :opplyser: Jeg lurte forresten også et øyeblikk på den gnukkingen :ler:

Ønsker deg og alle her i tråden en god dag :)

• Liker 1
Skrevet

God dag selv også. :)  Jupp, vi har ennå mange timer av mai til å ha det trivelig på. Måneden har gått fort. 

• Liker 1
Skrevet

Må bare huske å betale restskatten før måneden er omme :fart2:

Skrevet
1 time siden, Kruset skrev:

Fiole, det er ikke den siste maidagen helt enda :opplyser: Jeg lurte forresten også et øyeblikk på den gnukkingen :ler:

Ønsker deg og alle her i tråden en god dag :)

Jeg var overbevist om at det var kvisten på onsdag jeg :fnise: da fikk jeg plutselig en gratis dag :) Jeg innser nå at betydningen gnukking i mitt hode kanskje ikke er det samme hos andre, flertallet vinner:hoho:

Takk, ha en fortsatt fin nesten siste dag i mai :plystre:

• Liker 2
Skrevet

Takk. :) Noen som har smakt denne forresten? Har ikke sett den her ennå... :klo: 
Solo-Super-Appelsin-Jordb%C3%A6r-flaske.

Skrevet

Sist jeg hadde en brusflaske i hus var i fjor høst det var en 1/2 L Pip*....fargen var jo veldig tiltalende, vannmelon farge.....nesten...

Skrevet

Brus kommer sjelden i hus her også. Unntaket er vel kanskje julebrus, av typen oransje "grumsete" julebrus med appelsinsmak - nam!

Gjest Stringfellow1
Skrevet

veldig søvnlig og stille tråd her i dag? :bolledeig:

Skrevet

Tror du ja, det er litt tidlig ennå :)

Skrevet

Nå, for eksempel, er det 38 minutter senere :)

Annonse
Skrevet

Og fortsatt er det stille i tråden :ninja:

Mitt ord!

Skrevet

Men så kommer jeg og lager

RABALDER!

:ninja:

Skrevet

@Jerry Lee :hallo:

Ang. Taffelsticks:

Før engang i tiden hette Kim Taffel. Det var Taffel potetchips osv. bl.a Taffelsticks. De originale Taffelsticks skiftet navn til Kims Potet sticks ved navne-endringen. Taffelsticks-navnet var så sterkt at da Kims valgte å endre til Kims.. osv., forsøkte Maarud en kort stund å lage Taffelsticks (som smakte rart). Taffelsticks er en av mine absolutte snack-favoritter, derfor husker jeg dette :)  Selv om de skiftet navn fra Taffelsticks til Kims potet sticks, er smaken den samme – heldigvis!

God natt i natten :lillesky:

Oooops, er det noen som kan passe ordet?

Skrevet

Ble kanskje ikke så mye rabalder, men siden jeg har vært borte litt, følte jeg for å poste meg litt opp.

Jeg vil ikke engang forsøke å legge meg :alice:

Skrevet

Gurrameg, nå skvatt jeg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...