Kruset Skrevet 29. mai 2017 #167881 Del Skrevet 29. mai 2017 22 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Minner! Sukker i kruset, selvplukka rabarbra dyppet i kruset med sukker før man tok en god bit. Surt og søtt og knasende sprøtt. Ja, herlige barndomsminner Blir litt glad og nostalgisk ved tanken. ------------ Jeg hadde egentlig lagt meg, men så ble jeg plutselig sulten. Nå sitter ordet og jeg og spiser havregryn med melk på i natten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 29. mai 2017 #167882 Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg spiser ikke, men sover (snart)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 30. mai 2017 #167883 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) Jeg sov en skvett men hjernen min vekket resten av meg og sa JEG VIL IKKE SOVE, DUDE Så ORDET har gnukket litt av hvert midt i natten i sammen med hjernen og resten av meg Endret 30. mai 2017 av fiole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. mai 2017 #167884 Del Skrevet 30. mai 2017 8 timer siden, Spekulasjoner&hets skrev: Høres ikke bra ut. Sliter med ryggen selv også. Er det en gammel arbeidsskade eller noe? Trist at ryggen ødelegger så fælt for deg. Arbeids"skade" over tid i tillegg til gener. Far og farfar slet med det samme. Vi hadde alle tunge fysiske jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. mai 2017 #167885 Del Skrevet 30. mai 2017 4 timer siden, Kruset skrev: Nam, rabarbra! Savner å kunne plukke den hjemme i hagen. Nydelig å spise den som den er, bare dyppet i litt sukker. Ja, det er herlig. Barndomsgreie som fortsatt bedrives innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. mai 2017 #167886 Del Skrevet 30. mai 2017 45 minutter siden, fiole skrev: Jeg sov en skvett men hjernen min vekket resten av meg og sa JEG VIL IKKE SOVE, DUDE Så ORDET har gnukket litt av hvert midt i natten i sammen med hjernen og resten av meg Atte HÆ?? Ordet mitt gjorde HVA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. mai 2017 #167887 Del Skrevet 30. mai 2017 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Høres jo hyggelig ut og takk for det, men jeg vet ikke om vi hadde klart å ta Jerry på ryggen og bære ham ned igjen etter hvert..... Lange bein skal jeg nok klare å dandere et sted, men vekta til en viking vet jeg ikke helt. Vi måtte ha forsøkt væffal. Hmmm...dere får flytte aleine, da... Men besøks-, samværs- og omsorgsrett skal jeg ha. Ordet ER tross alt bare mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 30. mai 2017 #167888 Del Skrevet 30. mai 2017 16 minutter siden, Jerry Lee skrev: Atte HÆ?? Ordet mitt gjorde HVA? Gnukket er ikke det et normalt ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. mai 2017 #167889 Del Skrevet 30. mai 2017 Akkurat nå, fiole skrev: Gnukket er ikke det et normalt ord? Har Ordet mitt gnukket deg? Det var frekt, og må straffes! Beklager det inntrufne på det ydmykeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 30. mai 2017 #167890 Del Skrevet 30. mai 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Har Ordet mitt gnukket deg? Det var frekt, og må straffes! Beklager det inntrufne på det ydmykeste. gnukk, gnukk, gnukk sa krykkja i heilom...nå er det jammen lyst ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. mai 2017 #167891 Del Skrevet 30. mai 2017 Akkurat nå, fiole skrev: gnukk, gnukk, gnukk sa krykkja i heilom...nå er det jammen lyst ute... Veit ikke hva du mener med gnukket, men for meg er det synonymt med gnidd.... ..og slike frekkheter skal ikke Ordet bedrive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 30. mai 2017 #167892 Del Skrevet 30. mai 2017 Åååå, vi endte i koffort hylla....sånn å forstå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. mai 2017 #167893 Del Skrevet 30. mai 2017 Akkurat nå, fiole skrev: Åååå, vi endte i koffort hylla....sånn å forstå Ordet mitt skal ikke gnukke på er alt jeg sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 30. mai 2017 #167894 Del Skrevet 30. mai 2017 Ja, ja akk ja sann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. mai 2017 #167895 Del Skrevet 30. mai 2017 8 minutter siden, fiole skrev: Ja, ja akk ja sann Hvorfor får ikke Venn sove? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 30. mai 2017 #167896 Del Skrevet 30. mai 2017 Har for mange hjerneceller som vil jobbe overtid....noe som får følger i dag for da blir resten av meg og hjernen trøtt midt på dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. mai 2017 #167897 Del Skrevet 30. mai 2017 Ok...så Ordet mitt er i Hagan og plukker "barbara" som det sier...klokka halv 6. Jeg fortalte den må tas tidlig før den blir stor og treen. Var jo ikke tidlig om morra'n jeg mente, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. mai 2017 #167898 Del Skrevet 30. mai 2017 6 minutter siden, fiole skrev: Har for mange hjerneceller som vil jobbe overtid....noe som får følger i dag for da blir resten av meg og hjernen trøtt midt på dagen.... Mhm...vet. Kjenner til det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 30. mai 2017 #167899 Del Skrevet 30. mai 2017 Du får kose deg du heldige som kan gå å høste av markens grøde sammen med morgenen i din egen hage...og fuglesangen. Nu skal je se om je kan snike på meg to timer til med søvn før jeg skrider til værks i denne siste lyse mai dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 30. mai 2017 #167900 Del Skrevet 30. mai 2017 3 minutter siden, fiole skrev: Du får kose deg du heldige som kan gå å høste av markens grøde sammen med morgenen i din egen hage...og fuglesangen. Nu skal je se om je kan snike på meg to timer til med søvn før jeg skrider til værks i denne siste lyse mai dagen Håper du får sove, Venn...med fine drømmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå