Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Har du mista både munn, bokstaver OG mæle nå eller? :klo: 
 

58 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ikke kutt ut hva du ikke vil svare på! 

Jo! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Mitt! Du har bare et tall i forkledning sånn at du tror det er et ord. Det ekte Ordet er mitt! :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppsann i natten. :biggrin:  Er ikke det minste trøtt jeg. Ikke ordet heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Tall i forkledning må det være du som har! Ordet ligger krøllet sammen i senga, snart klar for å sove.

Jeg, derimot, er altfor lite trøtt, litt tett i nesa, og tung i hodet. Og så fryser jeg på tærne, og det gjør det vanskelig å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utendørs bad også, vil jeg tro. Hva gjør man ikke når konkurranseinstinktet slår inn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går og legger seg for klokka har blitt snart morgenkvisten? :fnise:  Jeg skal jaffal legge meg nå. Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordet mitt sitter ute i hagen med store øyne, og dingler forventningsfullt med beina når jeg setter fram Taffelsticks, sprøstekt bacon og glasscola. 

Snuse inn lukta av nyslått gress fra naboene og kose "vårs".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taffelsticks!!!:rodmer: Finnes det enda? Ååååh, det er så godt det! Og glasscola er den beste colaen. Selv har jeg bokser. Ordet mitt og jeg syns det er for varmt ute, så sitter inne i et svalt hus og ser Olsenbanden på TV. Ordet digger Olsenbanden og når det blir stort vil det bli kriminalbetjent, akkurat som Hermansen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Salka skrev:

Taffelsticks!!!:rodmer: Finnes det enda? Ååååh, det er så godt det! Og glasscola er den beste colaen. Selv har jeg bokser. Ordet mitt og jeg syns det er for varmt ute, så sitter inne i et svalt hus og ser Olsenbanden på TV. Ordet digger Olsenbanden og når det blir stort vil det bli kriminalbetjent, akkurat som Hermansen. 

Har ikke funnet de originale Maaruds Taffelsticks, det nærmeste er vel Kims kopi.

- Hermansen er en kødd som Ordet mitt selvsagt bare ler av...   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Går og legger seg for klokka har blitt snart morgenkvisten? :fnise:  Jeg skal jaffal legge meg nå. Natta.

Natta...   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet mitt studerer busker og trær i hagen vår...

" Du, Jærri? Der blir'e fine epppler og ssissebærer og ssolllbærer og ripsser og sstikkebærer og sssånn,  assså!  :hoppendeglad: "

Ja, ja..men ikke riktig enda, da.  :dry:

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Har ikke funnet de originale Maaruds Taffelsticks, det nærmeste er vel Kims kopi.

- Hermansen er en kødd som Ordet mitt selvsagt bare ler av...   :fnise:

Å, jeg begynte å lure på om den originale var kommet tilbake eller fantes fortsatt uten at jeg visste om det. Men Kims sine er jo gode de og. 

Nå får det være nok! Hermansen er en hedersmann! :fnise: Ordet syntes dansken var litt skummel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Salka skrev:

Å, jeg begynte å lure på om den originale var kommet tilbake eller fantes fortsatt uten at jeg visste om det. Men Kims sine er jo gode de og. 

Nå får det være nok! Hermansen er en hedersmann! :fnise: Ordet syntes dansken var litt skummel. 

Vet ikke hvor den originale ble av...   :sukk:Kims får greie seg. Steik bacon til...det vil du like.  :)

- Hermansen og DanskeFeiten er Ordet mitt livredd. At du kan utsette det for slikt...?!  :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...