Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Plutselig en dag hopper du opp og jubler ved isdisken! :hoppe: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med jordbær og rømme? Må nok det, slik at jeg vet hva jeg snakker om når jeg snakker om den. :fnise: 
Litt skeptisk,  men må man så må man. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Severus skrev:

HVORFOR FINNER JEG IKKE DØLA IS MED BRINGEBÆR

Enkelt. Mange butikker har bare tatt inn blåbær og eple varianten. 

De særste butikkene har tatt inn flere varianter av Dølaen. Når en vare kommer inn, må en annen vare ut. Har ikke bitikken 4 vareslag den vil kaste ut til fordel for fire varianter Dølais, så må butikksjefen velge. 

Anonymkode: 5a59d...450

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så godtesjuuuuuuuuk! Kanskje fordi det er snart er lunchtid og jeg er sulten. Men egentlig er jeg alltid godtesjuk. To dager til fredag, da skal jeg ha godis. Gleder meg allerede. :fnise: Jeg har så lyst på riegel og salte UFO. Men de finnes ikke mer. :grine: Lurer på hvorfor de fjernet riegel etter 98 års salg. Den kom i 1901 og ble borte i 1999. Rart om den plutselig begynte å selge så dårlig. Den var jo en av klassikerne sammen med lohengrin og mandelstang. Dessuten veldig passelig str når man bare vil ha en liten snack. Gud som jeg savner riegel. Og nå ble jeg enda mer godtesjuk. :hoho: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del en: Ordet og jeg lurer litt på det der med spotify. Man kan ha en privat konto der som ikke er tilgjengelig for andre (og det liker vi jo selvfølgelig aller best) men hvordan lukkes den permanent for andre? Jeg må lukke den manuelt hver dag. Noen som vet?

Del to: jeg har laget lang spilleliste som jeg gjerne skulle fyre av regelmessig, men den spiller ikke av seg selv. Jeg må trykke på èn etter èn låt (ellers popper det opp forslag i samme sjanger av ukjente/uvalgte låter) og det skal da ikke være sånn? :klo: Noen som vet råd? 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Severus skrev:

 @Jerry Lee dukket opp i den ukentlige Discover Spotify listen min. 

Jasså?   Hva ville han, da?  :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

...si at jeg skulle ha ordet til odel og eie.   :lur: 

Gå vekk!   Var hos Severusjka  @Severus den karakteren dukka opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan ikke huske at jeg gjorde det.

Antakelig var det Mr. Lewis av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er så søt, @Severus! Du har så fint smil! Kul genser og, jeg ser ikke helt hva det merket er for noe på den lille skjermen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Salka skrev:

Du er så søt, @Severus! Du har så fint smil! Kul genser og, jeg ser ikke helt hva det merket er for noe på den lille skjermen da. 

Oktoberbarn stjerne

IMG_2124.JPG.7a3243028fca049f2bead02eb03d60f0.JPG

ikke min men liknende

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...