Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Du skal få lov å syte litt når du står ansvarlig for vasking av gammel rass og tømming av slike brett man driter og tisser i, eller noe sånt.

Men du er flink?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JEG vurderer å bare ta ut mine 4 skuffer og kaste alt innholdet i en søppelsekk...Men så tenker jeg...Hva om jeg en dag trenger en ting også har jeg kastet den ._.

Har en søppelsekk stående i stuen akkurat nå...
Og jeg har kastet flere suvenirer jeg har kjøpt på mine utenlandsreiser, ting som ikke passer seg til pynt heller, men var mer sånne kjøp "oohh, denne er kul, den må jeg ha!:D" Eller ting jeg har fått gratis, sånn som Guiness st.patricks day, hatt... Jeg sto og klemte den leeenge og bare "hadebra, nå kaster jeg deg..." Kastet den, tok den opp igjen, vurderte å sette den på plass, lukket øynene og kastet den... :skratte:

Litt hoarder jeg? neii..ikke i det hele tatt :fnise:

Jeg liker ikke å kaste ting ._. Men jeg MÅ, har så sinnsykt mye drit liggende rund omkring...

*Gir ordet videre*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Montebello Camping-programserie her forleden. En fyr tømte bobilens "do-vannbeholder" i en vask

hvor det ikke skulle tømmes noe sånt...og så ikke at doen sto like ved. Det ble potte tett i vasken må vite.

Æsj....for å si det veldig mildt.

---

Blir borte litt til. Så vet alle det. :goodbye: Hadebra!

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...