Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Wow. Sorry at jeg ikke har samme syn som deg

Hva er det å beklage? Skjønner at du er uenig. Men jeg gir opp å utdype mer da jeg uansett blir møtt med skylapper, thats all.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Hvorfor driver folk og selger kjæledyrene sine? "Hei, tante. Nå er jeg lei av deg så jeg selger deg. Ha et fint liv!"

:fnise: Har tenkt mye av samme tanke sjølv, men da har jeg vel snakket mer om de som må adoptere bort eller selge barnet/babyen sin fordi de er allergiske mot dyret, eller det tar for mye tid, o.s.v... ;) Jeg blir alltid så frustrert/provosert når jeg ser unge hunder eller til og med en større valp som blir gitt bort eller solgt fordi de plutselig ikke har mer tid til overs på grunn av jobb eller fordi de fikk en baby og ikke klarer å ta vare på hunden lenger. Mange har dette som grunn, og da får jeg det spørsmålet i sinnet mitt; "Hvorfor fikk du deg i det hele tatt en hund?!" Flere folk burde bli flinkere med å tenke mer langsiktig før de får seg en hund(eller et kjæledyr, generelt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Har tenkt mye av samme tanke sjølv, men da har jeg vel snakket mer om de som må adoptere bort eller selge barnet/babyen sin fordi de er allergiske mot dyret, eller det tar for mye tid, o.s.v... ;) Jeg blir alltid så frustrert/provosert når jeg ser unge hunder eller til og med en større valp som blir gitt bort eller solgt fordi de plutselig ikke har mer tid til overs på grunn av jobb eller fordi de fikk en baby og ikke klarer å ta vare på hunden lenger. Mange har dette som grunn, og da får jeg det spørsmålet i sinnet mitt; "Hvorfor fikk du deg i det hele tatt en hund?!" Flere folk burde bli flinkere med å tenke mer langsiktig før de får seg en hund(eller et kjæledyr, generelt).

 

Samtidig er det bedre at de tenker på dyrets beste, og innser at det er bedre for hunden å få et bedre hjem. Det er alt for mange som ikke har den selvinnsikten og driter i dyra sine, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den kan bli bra fint også ^^

Bruker denne typen:

http://img.tradera.net/medium/264/210494264_6ad81616-7876-4d00-9f9f-954e439e80db.jpg

Har allerede strikket meg en lue av den sorten..

Eller.."Strikke strikke" Jeg strikker som om det skulle blitt ett langt skjerf også syr jeg sidene sammen etterpå xD (jeg klarer ikke den andre...NORMALE måten :fnise: )

Tror den kan bli bra fint også ^^

Bruker denne typen:

http://img.tradera.net/medium/264/210494264_6ad81616-7876-4d00-9f9f-954e439e80db.jpg

Har allerede strikket meg en lue av den sorten..

Eller.."Strikke strikke" Jeg strikker som om det skulle blitt ett langt skjerf også syr jeg sidene sammen etterpå xD (jeg klarer ikke den andre...NORMALE måten :fnise: )

Superfine farger :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Har tenkt mye av samme tanke sjølv, men da har jeg vel snakket mer om de som må adoptere bort eller selge barnet/babyen sin fordi de er allergiske mot dyret, eller det tar for mye tid, o.s.v... ;) Jeg blir alltid så frustrert/provosert når jeg ser unge hunder eller til og med en større valp som blir gitt bort eller solgt fordi de plutselig ikke har mer tid til overs på grunn av jobb eller fordi de fikk en baby og ikke klarer å ta vare på hunden lenger. Mange har dette som grunn, og da får jeg det spørsmålet i sinnet mitt; "Hvorfor fikk du deg i det hele tatt en hund?!" Flere folk burde bli flinkere med å tenke mer langsiktig før de får seg en hund(eller et kjæledyr, generelt).

Eller de som gir bort hunden sin fordi de ikke har tid til den og seks måneder senere får seg ny hund :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Samtidig er det bedre at de tenker på dyrets beste, og innser at det er bedre for hunden å få et bedre hjem. Det er alt for mange som ikke har den selvinnsikten og driter i dyra sine, dessverre.

Joda. Men med hunder for eksempel, hunder blir jo skikkelig avhengige og glade i sin(e) eier(e). La oss si noen som har hatt en hund i 3-4 år og så ønsker de ikke å ha hunden mer, denne hunden har da allerede knyttet sterkt bånd til familien sin. Du ser flere tilfeller der en hundeeier dør og hunden går ofte til graven eller andre plasser der den har hatt mest tilknyttning til sin eier. Hunder er kjent for å være veldig lojal mot sin(e) eier(e).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Eller de som gir bort hunden sin fordi de ikke har tid til den og seks måneder senere får seg ny hund :(

Ja, det er jo kjempeduskete! Jeg tror mange tenker mer i øyeblikket. De ser en kjempesøt valp, kjøper den. Seinere finner de plutselig ut at å ha en hund krevde visst mye mer tid og arbeid, og da vil de gi bort/selge hunden.  :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Folk som ikke er glade i dyr (og ikke gidder å ta veldig godt vare på dem) er noen dritt-mennesker...

 



Anonymous poster hash: 32806...5ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...