Gjest Nosoul Skrevet 5. august 2015 #137001 Del Skrevet 5. august 2015 Tenk å kunne klappe og ri på hester hester hver dag? Tenk å kunne gjøre fjøs hver dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #137002 Del Skrevet 5. august 2015 Du kunne meldt deg på Jakten på Kjærligheten da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 5. august 2015 #137003 Del Skrevet 5. august 2015 Du kunne meldt deg på Jakten på Kjærligheten da Fristen for i år er utgått. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #137004 Del Skrevet 5. august 2015 Å. Men de kommer nok til å melke dette konseptet så lenge tv 2 eksisterer så du har mange muligheter til å melde deg på :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 5. august 2015 #137005 Del Skrevet 5. august 2015 Å. Men de kommer nok til å melke dette konseptet så lenge tv 2 eksisterer så du har mange muligheter til å melde deg på :D Vet ikke om slikt tv-kliss er min greie gitt Får prøve å finne bonden selv... Eller vente til han detter ned fra himmelen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 5. august 2015 #137006 Del Skrevet 5. august 2015 Dette blir en post som ikke har noe med det dere prater om... men jevnlig sjekker jeg plussene på tidligere innlegg og jeg har fått en post som er stemplet som populært innlegg!! o_o Hele 52 plusser, jeg vet ikke hva jeg føler akkurat nå, men innvendig er jeg litt: Altså litt miksete følelser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 5. august 2015 #137007 Del Skrevet 5. august 2015 Første gang jeg har sett en reklamebanner på KG og klikket inn for å handle Synsundersøkelse med komplett helsesjekk av øynene føles som en nyttig investering 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 5. august 2015 #137008 Del Skrevet 5. august 2015 Har du spilt tv spill før? Ja. Du vokste vel opp med pacman og donkey kong? Det sistenevnte er et kult gammelt spill som visstnok reddet gaming industrien med Og så må du ikke glømme det slange spillet. Var en av mine favoritter da jeg var lita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 5. august 2015 #137009 Del Skrevet 5. august 2015 Innimellom vil jeg rive hodet av det der mannfolket mitt altså!! Han kan virkelig gjøre meg sprø! Ikke noe spesielt. Og jeg er ikke veldig sint. . Bare litt irritert over tullete uvaner! :D Jeg snubla i støvsugeren som sto midt på gulvet og reiv ned masse ting fra ei hylle i fallet. Hehe Sjarmen av å være i ett forhold over lengre tid. En begynner å gå litt på nervene på hverandre til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 5. august 2015 #137010 Del Skrevet 5. august 2015 Dette blir en post som ikke har noe med det dere prater om... men jevnlig sjekker jeg plussene på tidligere innlegg og jeg har fått en post som er stemplet som populært innlegg!! o_o Hele 52 plusser, jeg vet ikke hva jeg føler akkurat nå, men innvendig er jeg litt: Altså litt miksete følelser Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 5. august 2015 #137011 Del Skrevet 5. august 2015 Første gang jeg har sett en reklamebanner på KG og klikket inn for å handle Synsundersøkelse med komplett helsesjekk av øynene føles som en nyttig investering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusungen Skrevet 5. august 2015 #137012 Del Skrevet 5. august 2015 Sjarmen av å være i ett forhold over lengre tid. En begynner å gå litt på nervene på hverandre til tider. Heeeeeelt sant . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusungen Skrevet 5. august 2015 #137013 Del Skrevet 5. august 2015 Vi lager nå solbærsaft. Tidligere i dag laget vi blåbærsyltetøy. I morgen blåbærsaft. . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #137014 Del Skrevet 5. august 2015 Vi lager nå solbærsaft. Tidligere i dag laget vi blåbærsyltetøy. I morgen blåbærsaft. . Du kan lage deg en slik tre bod og selge solbærsaft På en varm sommerdag så er det nok mange som vil kjøpe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 5. august 2015 #137015 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Vet ikke om slikt tv-kliss er min greie gitt Får prøve å finne bonden selv... Eller vente til han detter ned fra himmelen. Håper at hvis en kommer rasende ned fra himmelen at du vil fange han! Detter han på bakken er han død Endret 5. august 2015 av brillesmurf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hells bells Skrevet 5. august 2015 #137016 Del Skrevet 5. august 2015 Vi lager nå solbærsaft. Tidligere i dag laget vi blåbærsyltetøy. I morgen blåbærsaft. .Så flinke dere er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august 2015 #137017 Del Skrevet 5. august 2015 Mulig at det er mer slitsomt enn jeg tror, men det å være "bondekone light"...er ikke den verste tanken jeg kunne hatt. En del møkk og lort ja, men akk så mange blide dyr som venter på meg og vil ha mat og kos og sånn... Åja...også må det vel være en bonde med i det bildet også...og da blir det jo snakk om verre forpliktelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 5. august 2015 #137018 Del Skrevet 5. august 2015 Du må takle å sende dyrene til slakt også da, tror ikke det ville vært noe for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. august 2015 #137019 Del Skrevet 5. august 2015 Du må takle å sende dyrene til slakt også da, tror ikke det ville vært noe for meg Man får gratis bacon og kjøttdeig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 5. august 2015 #137020 Del Skrevet 5. august 2015 Tror ikke jeg hadde klart å spise mine egne dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå