Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Å. Men de kommer nok til å melke dette konseptet så lenge tv 2 eksisterer så du har mange muligheter til å melde deg på :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Å. Men de kommer nok til å melke dette konseptet så lenge tv 2 eksisterer så du har mange muligheter til å melde deg på :D

Vet ikke om slikt tv-kliss er min greie gitt :P

Får prøve å finne bonden selv... Eller vente til han detter ned fra himmelen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en post som ikke har noe med det dere prater om...
men jevnlig sjekker jeg plussene på tidligere innlegg og jeg har fått en post som er stemplet som populært innlegg!! o_o Hele 52 plusser, jeg vet ikke hva jeg føler akkurat nå, men innvendig er jeg litt:

:bond::hoppendeglad::hoppe::strix::blush::rodmer: 

Altså litt miksete følelser :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang jeg har sett en reklamebanner på KG og klikket inn for å handle  :biggrin:

Synsundersøkelse med komplett helsesjekk av øynene føles som en nyttig investering  :Nikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Har du spilt tv spill før?

Ja.

Du vokste vel opp med pacman og donkey kong? Det sistenevnte er et kult gammelt spill som visstnok reddet gaming industrien med :)

Og så må du ikke glømme det slange spillet. ;) Var en av mine favoritter da jeg var lita. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Innimellom vil jeg rive hodet av det der mannfolket mitt altså!! Han kan virkelig gjøre meg sprø!

Ikke noe spesielt. Og jeg er ikke veldig sint. :). Bare litt irritert over tullete uvaner! :D

Jeg snubla i støvsugeren som sto midt på gulvet og reiv ned masse ting fra ei hylle i fallet. Hehe

Sjarmen av å være i ett forhold over lengre tid. ;) En begynner å gå litt på nervene på hverandre til tider. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Dette blir en post som ikke har noe med det dere prater om...

men jevnlig sjekker jeg plussene på tidligere innlegg og jeg har fått en post som er stemplet som populært innlegg!! o_o Hele 52 plusser, jeg vet ikke hva jeg føler akkurat nå, men innvendig er jeg litt:

:bond::hoppendeglad::hoppe::strix::blush::rodmer: 

Altså litt miksete følelser :fnise:

Gratulerer! :hug::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Første gang jeg har sett en reklamebanner på KG og klikket inn for å handle  :biggrin:

Synsundersøkelse med komplett helsesjekk av øynene føles som en nyttig investering  :Nikke:

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarmen av å være i ett forhold over lengre tid. ;) En begynner å gå litt på nervene på hverandre til tider. :fnise:

Heeeeeelt sant :).

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Vi lager nå solbærsaft. Tidligere i dag laget vi blåbærsyltetøy. I morgen blåbærsaft. :).

Du kan lage deg en slik tre bod og selge solbærsaft :jepp: På en varm sommerdag så er det nok mange som vil kjøpe :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om slikt tv-kliss er min greie gitt :P

Får prøve å finne bonden selv... Eller vente til han detter ned fra himmelen.

Håper at hvis en kommer rasende ned fra himmelen at du vil fange han! Detter han på bakken er han død :(

Endret av brillesmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig at det er mer slitsomt enn jeg tror, men det å være "bondekone light"...er ikke den verste tanken jeg kunne hatt.

En del møkk og lort ja, men akk så mange blide dyr som venter på meg og vil ha mat og kos og sånn... :rodmer:

Åja...også må det vel være en bonde med i det bildet også...og da blir det jo   :sjokkert:  snakk om verre forpliktelser. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Du må takle å sende dyrene til slakt også da, tror ikke det ville vært noe for meg :ler:

Man får gratis bacon og kjøttdeig da :):jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...