Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jacklost

Akkurat de figurene er fra en spill serie som heter Mario and Luigi som er på handholdte nintendo konsoller (Det er nintendo konsoller men mindre og bærbare) Kult å se en slik gif :)

 

Har du spilt tv spill før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

*det har jeg*   :jepp:

Du vokste vel opp med pacman og donkey kong? Det sistenevnte er et kult gammelt spill som visstnok reddet gaming industrien med :) Nå den siste tiden så har jeg ikke spilt noen (Utenom the simpsons tappet out på iphonen min i ny og ne :)) fordi jeg er så opptatt med kvinneguiden :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk spilt dem begge. Bevarer man gamle spill bra, så holder de veldig lenge. :P

 

Ordet leker med DK nå faktisk. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Visste du at det faktisk ikke er Donkey Kong? Det er bestefaren til Donkey Kong, Cranky Kong :)

 

Og det er ikke Peach og Mario som er i spillet, det er to karakterer som heter Paulina og Jumpman :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe spesielt. Og jeg er ikke veldig sint. :). Bare litt irritert over tullete uvaner! :D

Jeg snubla i støvsugeren som sto midt på gulvet og reiv ned masse ting fra ei hylle i fallet. Hehe

Endret av Pusungen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lim dosetet fast så han ikke kan stå å pisse lenger, det burde være straff nok  :pasha:

Endret av Olaf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...