Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Tror det svimte av på et tidspunkt :ler:

Sikkert da noen fikk kontroll på det igjen. :). Ikke mer sukker på Ordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Herregud. Jeg gråter alltid så av To Gode Venner. Når ho etterlater Tod i skogen :cry:

Den sangen er forferdelig :'(. Tårene siler fra filmen begynner fordi jeg vet at den kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Herregud. Jeg gråter alltid så av To Gode Venner. Når ho etterlater Tod i skogen :cry:

En klassisk perle av en film, de disney filmene de lager nå er så kjedelige -_-

 

Har du sett løvenes konge, et kongerike for et lama og bernard og bianca? De er også gode disney filmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Den sangen er forferdelig :'(. Tårene siler fra filmen begynner fordi jeg vet at den kommer

Jeg syns det er trist når han hunden dør uten i skogen :/ Han virket litt slem men egentlig så ville han bare beskytte vennen sin (Eller var han sønnen hans?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle Disneyfilmene både på DVD/BD og VHS. Mine favoritter er løvenes konge, Pocahontas, skjønnheten og udyret, to gode venner, Alladin og Bambi. Hmmm.. Askepott også. Og Aristocatene, Oliver og gjengen. Pinocchio. Nei søren! Alle!!

Er såååååå glad i de. Og serviset mitt

Endret av Pusungen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Da simba samler seg rundt Mofasa mens han er døende er så sørgelig at jeg blir trist av å se på det nå uansett om jeg er voksen :( Men slutten når Scar blir drept er fortsatt den mest tilfredstillende film døden jeg noen gang har sett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Har sett omtrent alle :P Samler på Disney klassikere

På dvd eller bluray? Jeg kjøper filmer på dvd fordi det er ikke alt og alle som kan spille av bluray så da er det enklest og jeg er ganske sikker på at man vil alltid kunne spille av dvd plater på alle framtidlige film maskiner og spill maskiner (Minus nintendo sine) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...