Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2015 #136901 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg har massevis av kopper og kar i skapet mitt. Schhhhhhh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. august 2015 #136902 Del Skrevet 4. august 2015 Ikke koppevirus håper jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2015 #136903 Del Skrevet 4. august 2015 Nei. Stakkars liten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. august 2015 #136904 Del Skrevet 4. august 2015 Kopper ble erklært utryddet i 1980 men fortsatt finnes det prøver i et laberatorium i Russland og i USA Skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2015 #136905 Del Skrevet 4. august 2015 Husker ikke helt hva det var, men jeg leste om forskere som skulle grave seg ned i frosten og finne prøver av fryktelig smittsomme greier, som tok livet av mange for lenge siden. Svartedauden eller noe....og det er jeg veldig i mot. Vekk det ikke til live igjen sier jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. august 2015 #136906 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg ville ha brukt koppevirus om jeg laget et biologisk våpen. Norge har ikke vaksinert mot kopper siden 70-tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2015 #136907 Del Skrevet 4. august 2015 Skummel og FEIG krigføring! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 4. august 2015 #136908 Del Skrevet 4. august 2015 Sier meg hvem er jeg? Det er bare skog og sopp rundt meg og en rød katt jeg ikke liker. I al verden hvorfor er jeg her? Jeg tror jeg just har sett et blått troll også men er ikke sikker på det.Ikke bra å slå deg med hodet mot en stein kan jeg si....... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2015 #136909 Del Skrevet 4. august 2015 Stakkars. Det hjelper neppe med plaster på denne typen skade... Ellers skulle du ha fått det av meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. august 2015 #136910 Del Skrevet 4. august 2015 Sier meg hvem er jeg? Det er bare skog og sopp rundt meg og en rød katt jeg ikke liker. I al verden hvorfor er jeg her? Jeg tror jeg just har sett et blått troll også men er ikke sikker på det.Ikke bra å slå deg med hodet mot en stein kan jeg si....... Er du også tilfeldigvis blå da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. august 2015 #136911 Del Skrevet 4. august 2015 Er det rart de er tykke i USA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. august 2015 #136912 Del Skrevet 4. august 2015 Sier meg hvem er jeg? Det er bare skog og sopp rundt meg og en rød katt jeg ikke liker. I al verden hvorfor er jeg her? Jeg tror jeg just har sett et blått troll også men er ikke sikker på det.Ikke bra å slå deg med hodet mot en stein kan jeg si....... Jeg liker Azrael Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2015 #136913 Del Skrevet 4. august 2015 Hvis jeg var sjefen ett år, da hadde jeg gjort om på prisene i dette landet. ALT det usunne blir rådyrt! Anbefalt næringsrik mat og hverdagslige nødvendigheter blir myye billigere - i tillegg gratis matkurs til folk for å lære dem å lage god og sunn mat. Folk som tjener godt får ikke barnetrygd og andre økonomiske goder og de som er dårligere stilt skal få "barne og eldrehage" etc. gratis. Jeg vil ha balanse i det som er skjevt. Som en start. Takk for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 4. august 2015 #136914 Del Skrevet 4. august 2015 Hvis jeg var sjefen ett år, da hadde jeg gjort om på prisene i dette landet.ALT det usunne blir rådyrt! Anbefalt næringsrik mat og hverdagslige nødvendigheter blir myye billigere - i tillegg gratis matkurs til folk for å lære dem å lage god og sunn mat. Folk som tjener godt får ikke barnetrygd og andre økonomiske goderog de som er dårligere stilt skal få "barne og eldrehage" etc. gratis. Jeg vil ha balanse i det som er skjevt. Som en start. Takk for meg. DU GLEMMER BENSIN PRISER!!!!!!! UNØDVENDIG SVIN DYRT...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 4. august 2015 #136915 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Er du også tilfeldigvis blå da? hehehehe Godt mulig det. kan ikke finne speil Endret 4. august 2015 av brillesmurf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 4. august 2015 #136916 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg liker Azrael Ja azraël er gøy bare litt sleip og slem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 4. august 2015 #136917 Del Skrevet 4. august 2015 Stakkars. Det hjelper neppe med plaster på denne typen skade... Ellers skulle du ha fått det av meg. det er snill hoppe Har masse blåmerker jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2015 #136918 Del Skrevet 4. august 2015 ...og bensinprisene hadde blitt menneskevennlige! *blåse på vondtene til den blå og sende adekvat hjelp* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 4. august 2015 #136919 Del Skrevet 4. august 2015 ^ Smurfene er så kuule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. august 2015 #136920 Del Skrevet 4. august 2015 Nå har jeg pakket ut skål og kopp 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå