Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Jeg spurte om det er flere som føler det sånn, jeg beskylder ingen for å sende meg reklame :fnise:

Åja, trodde du mente noe annet jeg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det gjør hun ikke. Hun sier at hun ikke liker å bli dritings.

Nei hun lurte på om man kan bli så beruset av vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Du missforstår med vilje og er slem. Erkjenn.

Nei, jeg leste over flere ganger siden du sa det, men hun skrev virkelig det :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som synes det er grusomt irriterende og altfor personlig at det blir sendt reklame på sms? Om noen gjør det med meg, gidder jeg aldri dra til stedet igjen. Blocklista mi er jo snart full

Jeg får bare reklame som jeg har takket ja til å få. Salg på Vivikes og sånt. Det synes jeg er realt, siden jeg aldri følger med på når det er salg. Passer det, stikker jeg innom. Hvordan får de tak i nummeret ditt, hvis du ikke har oppgitt det til dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja den er alt for dyr!

Jeg vet ikke det? Jeg synes Norge har en alkoholpolitikk vi kan trives med. Priser ned betyr forbruk opp. Vil vi egentlig det, samfunnet sett under ett?

Voldsomt så diskutabel jeg var i dag da :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke det? Jeg synes Norge har en alkoholpolitikk vi kan trives med. Priser ned betyr forbruk opp. Vil vi egentlig det, samfunnet sett under ett?

Voldsomt så diskutabel jeg var i dag da :pls:

Det bryr meg ikke. Jeg handler i sverige. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare reklame som jeg har takket ja til å få. Salg på Vivikes og sånt. Det synes jeg er realt, siden jeg aldri følger med på når det er salg. Passer det, stikker jeg innom. Hvordan får de tak i nummeret ditt, hvis du ikke har oppgitt det til dem?

Jeg var der en gang, registrerte meg siden jeg var på time (sløsning av tid), jeg så ikke noe som sto på arket om reklame. Nå har de sendt meg flere sms, så jeg ringte å sa ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke det? Jeg synes Norge har en alkoholpolitikk vi kan trives med. Priser ned betyr forbruk opp. Vil vi egentlig det, samfunnet sett under ett?

Voldsomt så diskutabel jeg var i dag da :pls:

Men men, jeg er enig, vi trenger ikke noe mer fyll enn det vi har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der en gang, registrerte meg siden jeg var på time (sløsning av tid), jeg så ikke noe som sto på arket om reklame. Nå har de sendt meg flere sms, så jeg ringte å sa ifra.

0K

- - -

Noen som vet hvorfor Vind har slettet seg?

- - -

Jeg skal visst sette igang med middagen. Pasta med kjøttdeig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men men, jeg er enig, vi trenger ikke noe mer fyll enn det vi har.

Makronfyll..

Eggekrem..

Jeg fikk mange dessert-assosiasjoner nå, her jeg sitter og utsetter middagslagingen.

Hvor mye er det å spare på å handle all vin og brennevin i Sverige?

Si at årsforbruk er

12 flasker rød/rosé

4 flasker cognac Brillet XO

3 flasker tequila

1/2 flaske aquavit

2 flasjer vodka

1 flask shkotch whisjy à la Johnny Våker

3 rooommmm

Hey!

Dette kan jo noen som ikke har annet fore, undersøke og berette om. Ellers må jeg jo google selv :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erkjenn.

Pisspreik, jeg gjorde ikke det du påstår selv om du gjerne vil det skal være sånn.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er det å spare på å handle all vin og brennevin i Sverige?

Du, jeg vet ikke helt. Jeg har ikke det helt store forbruket egentlig. Kjøper sprit i taxfree'en på ferja over, og øl i sverige, ofte den der med lave alkoholprosenten, 2,8 eller 3,5. 2,8% koster 49,- svenske pluss pant for 12 halvlitere eller noe sånt, hvis jeg husker riktig, altså langt billigere enn brus.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forresten så høres suppa di digg ut! Hvisomatte du orker, og den ikke er komplisert, vil du sende meg oppskrift på pm, evt her?

Jeg er aldri komplisert, jeg bruker ikke oppskrift (bare husker litt hist og pist av hva jeg leser på nett)

og det er klart at du kan få en pekepinn på hva jeg laget, så får du fundere på mengder selv. ;)

Jeg hadde oppi to middels purrer finhakket fra rot til topp, tre poteter ditto, en stor løk og et stort fedd

med hvitløk lettstekt i olje først, så var det et beger med oksefond, litt grønnsaksbuljong, salt, pepper

og ca fire ss med onkel Bens medium curry-saus med kokos, paprika, ingefær og alskens godt krydder.

Mr.Melk hadde sagt: "Schmakke godt"! :tommelopp:

jeg er bare nysgjerrrig på alkohol-synspunktene dine, generelt sett

Er det meg du snakker om? :klo: Eh...jeg drikker ikke. Lurer du på noe mer? lol

Du spør om man kan bli beruset av noe som inneholder dobbelt så mye alkohol som øl?

Ehh...nei? Her misforstår du nok. :)

Nei, det gjør hun ikke. Hun sier at hun ikke liker å bli dritings.

Noe sånn ja. :jepp:

Nei hun lurte på om man kan bli så beruset av vin.

Nope. :biggrin:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...