Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så digg! Hva hadde du på?

Litt ketchup/sterk chilisaus, rødløk, paprika, hvitløk, tomat, kalkunkorv(slike tynne for å ha på skiva), ost, oregano og kyllingkrydder :sikle:

Toppet med litt aioli etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaskemaskinen har spist opp vaskeklutene mine, så må ha flere.

Det er veldig ok i IKEA-hyllene når en skal handle sånne ting. :jepp:

Hvorfor blir man alltid så fort sulten igjen når man har spist risengrynsgrøt? :glare:

Blir stortsett alltid det jeg, nesten uansett hva jeg spiser. Mat er godt. :)

Hva er okse-fond, og hvor får man tak i det? Og er det buljongpulver, eller væske fra ferdig buljong?

---

Jeg lurte på hvorfor altså, dine refleksjoner som har medført avholds.

Oksefond er innkokt og litt komprimert gele-buljong/kraft kan man si. Det kjøpes der man finner buljongpakker i butikkene. Kommer i små begre. Kan fås som alt mulig, men jeg hadde altså mørk okse-"fond" i min suppe i dag. Smakshever. :jepp:

---

Fordi jeg har vært der og gjort både det og litt til, så jeg ble enig med meg selv om at nå ville jeg ikke mer av den slags. Nå vil jeg leve et fullstendig edruelig liv og....det var vel det hele tror jeg. Kanskje smaker jeg på det igjen til maten en gang, kanskje ikke. Lurer du på noe annet? *sørvisinnstilt til tåspissene i aften* :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ille får du ta det på pm, men jeg oppgir ikke adressa mi om jeg så blir truet med et modellfly i ryggen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.... Nei, du har nok plager i ryggen inntil videre, skal ikke fly deg i ryggen.

Blir så lett vulgær på PM så da er det nok best å la vær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig ok i IKEA-hyllene når en skal handle sånne ting. :jepp:

Blir stortsett alltid det jeg, nesten uansett hva jeg spiser. Mat er godt. :)

Oksefond er innkokt og litt komprimert gele-buljong/kraft kan man si. Det kjøpes der man finner buljongpakker i butikkene. Kommer i små begre. Kan fås som alt mulig, men jeg hadde altså mørk okse-"fond" i min suppe i dag. Smakshever. :jepp:

---

Fordi jeg har vært der og gjort både det og litt til, så jeg ble enig med meg selv om at nå ville jeg ikke mer av den slags. Nå vil jeg leve et fullstendig edruelig liv og....det var vel det hele tror jeg. Kanskje smaker jeg på det igjen til maten en gang, kanskje ikke. Lurer du på noe annet? *sørvisinnstilt til tåspissene i aften* :jepp:

Uff, nå føler jeg meg litt lumpen som har som har stilt et sånt "pæshonli" spørsmål :flau: Det var ikke meningen å få deg til å utlevere noe - tenkte ikke på den muligheten. Jeg har et så godt inntrykk av deg - positiv og samtidig med solid integritet. Men du har vel ikke levd hele livet som et dydsmønster, da :sjokk:

Gleder meg til å prøve suppe-oppskrift. Takk for hjelpen :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt i orden. Det var da ikke mer personlig enn at jeg har både smakt alkohol og røyk.

Hoppe er da ikke født i går heller. ;)

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok da...siden det er deg. Jeg lager meg litt kveldsmat så lenge.

Pass på det for meg mens jeg hører på RadioRock. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...