Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Huffda. Skjedde det noe spennende i går?

Ja, hadde det veldig trivelig! Men, jeg er takknemlig for at jeg valgte å dra hjem til meg selv for å sove. Skulle egentlig sove over hos ei venninne.. Men syns alltid det er best å våkne hjemme :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mornings :goodbye:

Haha! Jeg sjekket nettopp buksa jeg hadde på meg i går. Og den er full av sand og grus.. Ikke bare bare å komme seg hjem på glatta!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krabbet du hjem?

Syns nesten at jeg husker ting du har sagt før i forbindelse med festing og sånn.

Kan vi få kalle deg No-skalaldrigjøredetmer-soul? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krabbet du hjem?

Syns nesten at jeg husker ting du har sagt før i forbindelse med festing og sånn.

Kan vi få kalle deg No-skalaldrigjøredetmer-soul? :fnise:

Haha, jeg krabbet noen meter faktisk! :fnise:

Men ellers fikk jeg hjelp av min kjære nabo.

Det var et ganske så passende navn på meg ja... :plystre:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hadde det veldig trivelig! Men, jeg er takknemlig for at jeg valgte å dra hjem til meg selv for å sove. Skulle egentlig sove over hos ei venninne.. Men syns alltid det er best å våkne hjemme :P

Enig i at det beste er å våkne hos seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt det slik jeg også. Uansett hvor langt det var fra festen og hjem: jeg skulle hjem, koste hva det ville.

"Hjem, kjære hjem!" :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger er baderomsgulvet bra nok for meg

Noen ganger er gulvet ved siden av senga ok for meg. Favoritten er tydeligvis halvveis oppe i sofaen sovene på knee, bare det er hjemme er alt ok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ramler jeg når jeg er hjemme fra en bytur f.eks og døra er låst, orker jeg ikke ta meg bryet med å reise meg opp for å gå til senga :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det purre og potetsuppe her. Høres kanskje ikke helt party ut, men med diverse smågreier

og krydder oppi i tillegg, kommer det til å bli godt. Skulle hatt rømme også, men det har jeg ikke.

Puttet oppi litt onkel bens medium carry-saus med biter av vannkastanje og div, så får det bli hva det blir. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...