Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #78944 Skrevet 8. november 2014 Jeg og ordet ser på Greys Anatomy Nye sesongen? Hvordan er den?
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2014 #78945 Skrevet 8. november 2014 (endret) Takk. Jeg forstår ikke alle disse omgivelsene som teamene jobber i. Det er alltid blåsort lys i rommene og ikke dagslys. Ser ut til at de ikke har råd til strøm som vi kjenner det og de må da bli deppa, eller i alle fall se dårlig i det lyset sitt? Endret 8. november 2014 av Hoppetaujenta 1
Frk.K Skrevet 8. november 2014 #78946 Skrevet 8. november 2014 Nye sesongen? Hvordan er den? Dramatisk
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #78947 Skrevet 8. november 2014 Dramatisk Fikk ikke med meg de siste episodene, siste jeg husker er meredith som sier" Du skal flytte skal ikke du?" Men er glad burge kom tilbake, hadde håpet på lenge han ville dukke opp igjen og fyren har jammen med ikke eldret seg i utseende et sekund uansett om han er 51. Jeg savner george, lexi og mark /: Den sesongavsluttningen er en av de mest brutale jeg noen gang har sett for ikke å snakke om trist
Frk.K Skrevet 8. november 2014 #78948 Skrevet 8. november 2014 --- Tja, jeg vill ikke spoile her da dette ikke er en spoiler tråd
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #78949 Skrevet 8. november 2014 Takk. Jeg forstår ikke alle disse omgivelsene som teamene jobber i. Det er alltid blåsort lys i rommene og ikke dagslys. Ser ut til at de ikke har råd til strøm som vi kjenner det og de må da bli deppa, eller i alle fall se dårlig i det lyset sitt? Du tenker for mye.
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #78951 Skrevet 8. november 2014 Kald på tottelottene nååå Ok. Kan varme dem jeg, men bare hvis du fremdeles er enig i alle slags rare påstander jeg kommer med.
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #78952 Skrevet 8. november 2014 Tja, jeg vill ikke spoile her da dette ikke er en spoiler tråd Slik som du gjør nå hvor du tar vekk alt fra sitatet og legger til et tegn for å fokorte størrelsen på innlegget ditt. Er det noe du vil anbefale brukere å gjøre? Har ikke vært sikker på om det
Frk.K Skrevet 8. november 2014 #78953 Skrevet 8. november 2014 Slik som du gjør nå hvor du tar vekk alt fra sitatet og legger til et tegn for å fokorte størrelsen på innlegget ditt. Er det noe du vil anbefale brukere å gjøre? Har ikke vært sikker på om det Det er ikke noe regler på om man kan gjøre det eller ikke. Jeg pleier å gjøre det om innlegget er for langt, eller om innlegget inneholder svar til flere personer enn mitt innlegg (da fjerner jeg svarene som er ment til andre) eller om det inneholder spoiling og sånne ting. 1
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #78954 Skrevet 8. november 2014 Jeg er skikkelig glad i blomkål Ok...
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #78955 Skrevet 8. november 2014 Egentlig burde det vært noen slags sperre på det der vel... men det er jo greit å kunne klippe litt, fjerne store bilder osv?
Fame Skrevet 8. november 2014 #78957 Skrevet 8. november 2014 Tror ikke jeg kan være enig med deg i noenting, big man
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2014 #78958 Skrevet 8. november 2014 Du tenker for mye. Jeg vet...jeg vet... Tror ikke jeg kan være enig med deg i noenting, big man ...men det kan jeg - av og til. 1
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #78959 Skrevet 8. november 2014 Det er ikke noe regler på om man kan gjøre det eller ikke. Jeg pleier å gjøre det om innlegget er for langt, eller om innlegget inneholder svar til flere personer enn mitt innlegg (da fjerner jeg svarene som er ment til andre) eller om det inneholder spoiling og sånne ting. Jeg er glad dere ikke har slik sitatpyramide, dem har det på diskusjon.no og det er et levendes maretitt. Og så kommer modsa og devsa der og klager hele tiden over mengden sitatpyramider og ber dem fjerne det. Håper dere aldri begynne med noe slikt Kan man snakke om alt mulig i denne tråden egentlig?
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #78960 Skrevet 8. november 2014 Tror ikke jeg kan være enig med deg i noenting, big man Først var jeg old man og nå er jeg big man? Lurer på hva det neste blir. Men det er helt i orden, bare frys du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå