Fame Skrevet 8. november 2014 #78881 Skrevet 8. november 2014 Jeg hadde en stor edderkopp på ryggen en gang. Den hadde kravla inn i en genser jeg hadde liggende på gulvet. Jeg måtte ta rundt den og slenge den i veggen. Adrenalin, I tell you
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #78882 Skrevet 8. november 2014 (endret) Jeg hadde en stor edderkopp på ryggen en gang. Den hadde kravla inn i en genser jeg hadde liggende på gulvet. Jeg måtte ta rundt den og slenge den i veggen. Adrenalin, I tell you Jeg lå og slappa av sist uke og plutselig fløy det en flue rett borti halsen min og stakk av, har på følelsen det er samme flue jeg drepte istad. Lurer på hvordan dem klarer å gjemme seg i flere dager eller uker før de dukker fram igjen? Engang når jeg kom hjem etter å ha besøkt familie i lillestrømt fant jeg en død humle på gulvet hehe For noen år siden kom det plutselig kravlende et krypedyr oppover beinet mitt, fryktelig Endret 8. november 2014 av Big Jim Rennie
Fame Skrevet 8. november 2014 #78883 Skrevet 8. november 2014 En gang jeg åpna skapet på kjøkkenet fant jeg en bolle med 4 gamle epler og 30-40 bananfluer
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #78884 Skrevet 8. november 2014 Æsj! Engang når jeg var slik 10 eller 11 år fant jeg en gammel boks med after eight og når jeg knakk ene sjokoladen var det grønt inni og engang hadde jeg hatt pizza osten for lenge i kjøleskapet slik den ble grønn
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2014 #78885 Skrevet 8. november 2014 Ikke helt sikkert at en skal være så ovenpå når en støvsuger ekle kryp. Når vi sover, kravler de ut igjen og...de glemmer ALDRI! *moah-hah-hah-haaaaa* 1
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #78886 Skrevet 8. november 2014 Ikke helt sikkert at en skal være så ovenpå når en støvsuger ekle kryp. Når vi sover, kravler de ut igjen og...de glemmer ALDRI! *moah-hah-hah-haaaaa* Tror nok at trykket i støvsugeren dreper dem med en gang. Eller kan det være at den flua som angrep meg var den som jeg støvsugde? O:
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2014 #78887 Skrevet 8. november 2014 Tenker nok det ja....og de levende krypene tar hevn for at man har støvsugd bort tanten eller bestefaren deres. 1
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #78888 Skrevet 8. november 2014 (endret) Hm, uansett så er den flua borte vekk nå, Hev den langt ut av vinduet så om den ikke kan heale seg selv burde den være død for godt Lurer på hvor lang tid det tar før dem lager en film om drapsfluer? Revenge of the bees Endret 8. november 2014 av Big Jim Rennie
Fame Skrevet 8. november 2014 #78889 Skrevet 8. november 2014 Tror støvsugeren river i stykker alle beina til edderkoppen
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #78890 Skrevet 8. november 2014 Ser for meg at når jeg støvsuger opp flua så ligger den der og det er masse av edderkopper klare til å angripe den, hadde vært morsomt Mens den prøver å forklare seg kaster de seg over den og spiser den opp
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2014 #78891 Skrevet 8. november 2014 Uten at jeg kan noen tittel, skulle jeg mene at de allerede hadde laget noen sånne... *tenketenke* Alt jeg kommer på er "Fluen" med Jeff Goldblum. 1
Frk.K Skrevet 8. november 2014 #78892 Skrevet 8. november 2014 Javel så dere har edderkopper og fluer.. Jeg har en hund som setter seg på fanget mitt når det passer seg eller okkuperer andre steder.. Ikke kan jeg kaste han ut vinduet ei kan jeg knerte han med papir eller støvsuge han opp Min lille pelsdott 1
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #78893 Skrevet 8. november 2014 Javel så dere har edderkopper og fluer.. Jeg har en hund som setter seg på fanget mitt når det passer seg eller okkuperer andre steder.. Ikke kan jeg kaste han ut vinduet ei kan jeg knerte han med papir eller støvsuge han opp Min lille pelsdott Men hunder er kjæledyr, mens fluer er satans verk /:
Frk.K Skrevet 8. november 2014 #78894 Skrevet 8. november 2014 Men hunder er kjæledyr, mens fluer er satans verk /: Av og til tror jeg hunden er selveste satan.. Men han er en god kosebamse og støvsuger.. Faktisk synes jeg synd i folk som må plukke opp maten fra gulvet selv..
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #78897 Skrevet 8. november 2014 Til Bø i dag Hm... har hørt det er tilstander der.
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #78898 Skrevet 8. november 2014 Av og til tror jeg hunden er selveste satan.. Men han er en god kosebamse og støvsuger.. Faktisk synes jeg synd i folk som må plukke opp maten fra gulvet selv.. Når jeg tenker på hunder som kjæledyr nå for tiden så tenker jeg på beethoven
Frk.K Skrevet 8. november 2014 #78900 Skrevet 8. november 2014 Når jeg tenker på hunder som kjæledyr nå for tiden så tenker jeg på beethoven Når jeg tenker Beethoven tenker jeg mye slev! For den rasen slever som bare det! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå