Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #79022 Skrevet 8. november 2014 Skjer aldri noe spennende i Bø. Jo, det gjør det. Jeg har vært der for mange år siden, og da ble det spennende.
Fame Skrevet 8. november 2014 #79023 Skrevet 8. november 2014 Jo, det gjør det. Jeg har vært der for mange år siden, og da ble det spennende. Var du i Sommarland?
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #79026 Skrevet 8. november 2014 Jeg har kjørt forbi.... Har du hatt dette profilbildet siden du lagde brukeren? Sommarland i Bø er stas, da Jeg har vært i et sommarland men det var skarar sommarland i sverige
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2014 #79027 Skrevet 8. november 2014 Jeg vil heller ha "stas" som ikke koster så mye penger. --- Har du hatt dette profilbildet siden du lagde brukeren? Nei, ikke absolutt hele tiden, men har hatt det ganske lenge nå. 1
Gjest Petter Skrevet 8. november 2014 #79028 Skrevet 8. november 2014 Var du i Sommarland? Nei, var ikke det. Men det ble såpass stort av vi lar det bli med det tenker jeg. Det er vel sikkert 20 år siden. Har vært i bø senere da, men da kjørte jeg bare gjennom.
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #79029 Skrevet 8. november 2014 (endret) Jeg vil heller ha "stas" som ikke koster så mye penger. --- Nei, ikke absolutt hele tiden, men har hatt det ganske lenge nå. Er så vandt med avataren din at om du skifta det hadde det blitt uvant Og det er jo litt spesielt og med tanke på at den skifter farge, skulle ønske jeg kunne ha en gif som profilbilde og Endret 8. november 2014 av Big Jim Rennie 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2014 #79033 Skrevet 8. november 2014 Må innrømme at når folk skifter både bilde ( ) og navn...da er jeg helt lost. 1
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #79034 Skrevet 8. november 2014 (endret) Må innrømme at når folk skifter både bilde ( ) og navn...da er jeg helt lost. Kjenner du meg igjen fra da jeg het sid walker med sid walker bilde, eller når jeg var julian noble med julian noble bilde? Endret 8. november 2014 av Big Jim Rennie 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2014 #79036 Skrevet 8. november 2014 (endret) Har fundert på hvem du kunne være BJR, men jeg visste ikke...før nå. Fint at du sa det. *nei, ikke deg nå heller, fame* Endret 8. november 2014 av Hoppetaujenta 1
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #79037 Skrevet 8. november 2014 Har fundert på hvem du kunne være BJR, men jeg visste ikke...før nå. Fint at du sa det. *nei, ikke deg nå heller, fame* Haha nei jeg må prøve å finne et navn jeg kan ha fast i mange år, jeg valgte denne først og fremst nå fordi jeg er stor fan av serien og karakteren men når den hypen gir seg kan det hende jeg skifter igjen. Skal prøve å huske å gjøre slik folk vet det er samme bruker med nitt nick Er det meg du snakker om? Hadde du et annet nick før fame? 1
Fame Skrevet 8. november 2014 #79039 Skrevet 8. november 2014 Haha nei jeg må prøve å finne et navn jeg kan ha fast i mange år, jeg valgte denne først og fremst nå fordi jeg er stor fan av serien og karakteren men når den hypen gir seg kan det hende jeg skifter igjen. Skal prøve å huske å gjøre slik folk vet det er samme bruker med nitt nick Hadde du et annet nick før fame? Ja
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2014 #79040 Skrevet 8. november 2014 Nå har jeg tenkt å se litt krim-serie før jeg går til sengs.Kan dere love meg at dere skal holde stemningen på plussidenog ikke gå ned i de pessimistiske dyyyyp?Hodet over vannet er det aller beste. Takk for i dag, ha det hyggelig sammen og sov godt når det en gang blir slik. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå