Fame Skrevet 6. november 2014 #78541 Skrevet 6. november 2014 Ikke bli sur da, du er sikkert god innerst inne, under alle lagene med krem. Uhm.
Gjest EspenAskeladd Skrevet 6. november 2014 #78544 Skrevet 6. november 2014 Det skal jeg! OM jeg får de ferdige.. OM? Hva er det for noe tull, du er vel dreven strikker nå? Noen knestrømper får du lett ferdig innen et hurtigruta minutt for minutt program er ferdig. Meningen er jo at man skal ha det uten å bruke kremer. Men ok. Meningen er at man skal ha pen hud. Driter vel i hvordan man har fått det
Gjest Petter Skrevet 6. november 2014 #78545 Skrevet 6. november 2014 Er du god på innsiden? Nei, men jeg har fin hud uten å bruke krem. Inni så er jeg en drittsekk som mangler det som er nevnt i signaturen min. Meningen er at man skal ha pen hud. Driter vel i hvordan man har fått det Er ikke alle som driter i det, tenker litt på hva som ender opp av stoffer i kroppen osv, mange av disse små jentene skal ha barn en gang vet du, de er ansvarlige for litt mer enn bare seg selv og sin egen kropp. Synes nå jeg. 1
Fame Skrevet 6. november 2014 #78546 Skrevet 6. november 2014 Jeg har fin hud uten å bruke krem jeg også, det handler faktisk om å ta vare på huden til man blir eldre.
Gjest Nosoul Skrevet 6. november 2014 #78547 Skrevet 6. november 2014 OM? Hva er det for noe tull, du er vel dreven strikker nå? Noen knestrømper får du lett ferdig innen et hurtigruta minutt for minutt program er ferdig. Haha, joda. Men det gjelder bare å holde motivasjonen oppe. Det er ikke alltid like lett.. Ble jo ferdig med mariusgenseren min og mariuslua mi.. Men har jo all monteringen igjen. Den tid, den sorg
Gjest EspenAskeladd Skrevet 6. november 2014 #78548 Skrevet 6. november 2014 Haha, joda. Men det gjelder bare å holde motivasjonen oppe. Det er ikke alltid like lett.. Ble jo ferdig med mariusgenseren min og mariuslua mi.. Men har jo all monteringen igjen. Den tid, den sorg Om du synes det er gøy er det vel ikke noe problem å holde motivasjonen oppe. Bruker du lim eller skruer til monteringen? Nei, men jeg har fin hud uten å bruke krem. Inni så er jeg en drittsekk som mangler det som er nevnt i signaturen min. Er ikke alle som driter i det, tenker litt på hva som ender opp av stoffer i kroppen osv, mange av disse små jentene skal ha barn en gang vet du, de er ansvarlige for litt mer enn bare seg selv og sin egen kropp. Synes nå jeg. Blir barna påvirket av hudkrem? Montere? Bruker du skruer eller lim da?
Gjest Petter Skrevet 6. november 2014 #78549 Skrevet 6. november 2014 Jeg har fin hud uten å bruke krem jeg også, det handler faktisk om å ta vare på huden til man blir eldre. Jada.
Gjest Nosoul Skrevet 6. november 2014 #78550 Skrevet 6. november 2014 Om du synes det er gøy er det vel ikke noe problem å holde motivasjonen oppe. Bruker du lim eller skruer til monteringen? Bruker både lim, skruer og gorillatape til monteringen
Gjest Petter Skrevet 6. november 2014 #78552 Skrevet 6. november 2014 Blir barna påvirket av hudkrem? Montere? Bruker du skruer eller lim da? Ja, hvorfor skulle de ikke det? Lest på flaskene? Ja, det hender jeg både monterer og bruker skruer og lim.
Gjest EspenAskeladd Skrevet 6. november 2014 #78555 Skrevet 6. november 2014 (endret) Ja, hvorfor skulle de ikke det? Lest på flaskene? Ja, det hender jeg både monterer og bruker skruer og lim. Av samme grunn som at du ikke er død i morgen? Vet vi det? Nei, jeg har ikke lest på flaskene. Har ikke sånne flasker Oj, ja den meldingen havnet visst på deg også Javel? Ja. Det får du bare venne deg til Endret 6. november 2014 av EspenAskeladd
Fame Skrevet 6. november 2014 #78556 Skrevet 6. november 2014 Irriterer meg grønn over en venn som sier han ikke er interessert i eksen, selv om ho er den eneste på topplista hans på snapchat. That woman aint gud for yu sier jeg jo
Gjest EspenAskeladd Skrevet 6. november 2014 #78557 Skrevet 6. november 2014 Irriterer meg grønn over en venn som sier han ikke er interessert i eksen, selv om ho er den eneste på topplista hans på snapchat. That woman aint gud for yu sier jeg jo Han vennen din er jo litt kjekk egentlig Egentlig så burde du være på topplisten.
Gjest Petter Skrevet 6. november 2014 #78558 Skrevet 6. november 2014 Grønn? Hm... Jeg har ikke brukt den der snapchat, hvordan legges noen på den listen da? Er det de man snakker mest med som kommer øverst?
Fame Skrevet 6. november 2014 #78559 Skrevet 6. november 2014 Grønn? Hm... Jeg har ikke brukt den der snapchat, hvordan legges noen på den listen da? Er det de man snakker mest med som kommer øverst? Ja. Man har toppen 3 på topplista. Han har bare eksen
Fame Skrevet 6. november 2014 #78560 Skrevet 6. november 2014 Han vennen din er jo litt kjekk egentlig Egentlig så burde du være på topplisten. Jeg var det for en uke siden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå