Sola de Skrevet 7. november 2014 #78582 Skrevet 7. november 2014 (endret) . Endret 20. april 2015 av Sola de
Fame Skrevet 7. november 2014 #78583 Skrevet 7. november 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor alle hater snø.
Fame Skrevet 7. november 2014 #78584 Skrevet 7. november 2014 Winter's a good time to stay in and cuddle, but put me in summer and I'll be a..... HAPPY SNOWMAN
Frk.K Skrevet 7. november 2014 #78587 Skrevet 7. november 2014 Winter's a good time to stay in and cuddle, but put me in summer and I'll be a..... HAPPY SNOWMAN Vært på profilen min nå?
Frk.K Skrevet 7. november 2014 #78588 Skrevet 7. november 2014 Finnkode: 52986875 Finere leilighet enn min jo!
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2014 #78590 Skrevet 7. november 2014 (endret) ...det handler faktisk om å ta vare på huden til man blir eldre. *krm`te litt og rense halsen* Jo, altså: egentlig handler det om at mange luringer skal selge sine produkter. De vil nemlig tjene grovt på å spre løgn og fanteri til de som tror på dem, og som IKKE vil at huden deres nesten faller av før tiden (hvis vi ikke gjør som de sier og kjøper alt de sier at vi MÅ ha)....dermed så kjøper forbrukerne kremer og fjas for en formue og er helt sikre på at de gjør det rette og at de får evig liv og er supervakre til døden skiller dem fra sine krukker, tuber og alt som brukes kan. Produsentene blir knallrike og vi blir fattigere. Sånn er det med den saken. Huden trenger sjeldent noe mer enn litt enkel fuktighetskrem for å holde seg myk. Er den full av urenheter og kviser, så er det som oftest vårt eget kosthold og livsførsel som bidrar til det. Lever en i angst for at en skal få "rynker" allerede i tenårene, så viser det vel bare at reklamen gjør sin hjernevasking grundig. Man blir ødelagt fra barnsben av, fordi de voksne rundt oss lærer oss sine egne dårlige holdninger...de går nemlig rett i reklamefella de også. Den store reklame-demonen som kalles for rynker, er egentlig en helt naturlig ting og en kan ikke ta bort naturens gang. Babyer blir født med små, fine linjer i huden...OG dun på kroppen. Det er akkurat slik som det skal være når man har fått utlevert en menneskekropp, men allikevel kjemper så mange mot det et helt liv og har det fælt fordi de tror at de er stygge uten masse makeup-greier, at ingen liker dem fordi de er "groteske"...uten sminken sin. Masken sin. Tenk så mye krefter en bruker på noe negativt (til ingen nytte) som en kunne ha brukt til noe mye hyggeligere når en først har fått utlevert et liv å leve. Og med det samme jeg er i gang vil jeg få opplyse om at ordet er mitt. Endret 7. november 2014 av Hoppetaujenta 1
Frk.K Skrevet 7. november 2014 #78591 Skrevet 7. november 2014 Bruker ikke sminke eller tonnevis med krem selv Tilfører kun fuktighet om jeg har tørr hud. Aller helst Aloe vera
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2014 #78592 Skrevet 7. november 2014 "Hallo Vera" er visst en ok ting, men jeg syns ikke de jeg har sniffet på, lukter særlig godt. Kanskje din er bedre? 1
Frk.K Skrevet 7. november 2014 #78593 Skrevet 7. november 2014 Synes aloe vera lukter godt jeg Bruker den som du får kjøpt med 99% Aloe Vera i Er på tube.
Fame Skrevet 7. november 2014 #78594 Skrevet 7. november 2014 Har da aldri sagt at jeg bruker andre kremer enn enkel fuktighetskrem
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2014 #78595 Skrevet 7. november 2014 (endret) Åja...jeg har vært i helsekostbutikker jeg og der er det mye som ikke smaker og lukter godt syns jeg. --- Jeg snakker generelt Fame, ikke om deg spesielt. Endret 7. november 2014 av Hoppetaujenta 1
Frk.K Skrevet 7. november 2014 #78596 Skrevet 7. november 2014 Smaker? Du skal da ikke smake på kremene
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2014 #78597 Skrevet 7. november 2014 Er det noe galt med det også nå? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå