Gjest Petter Skrevet 5. november 2014 #78441 Skrevet 5. november 2014 Get off my back, old man! Unnskyld da. Har ikke satt meg på ryggen din da. Men ja, jeg er en gamling.
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2014 #78446 Skrevet 6. november 2014 (endret) Skjer med at folk synes det er skummelt å si hva de heter Jo, det kan jeg si litt om. Poenget med å ha et anonymt nick og avatar er jo nettopp å være anonym. Det betyr ikke at en skal oppføre seg som en villmann eller være veldig uhøflig for det om, men rett og slett ha et ok liv på nett uten at alle vet hvem en er og hvor en bor. For min del er det helt uaktuelt å bli virkelighetskjent med folk, sende masse bilder (snakke mer og mer på-kanten-snakk) og posere i alle varianter, for så å gå på bli-kjent-treff som egentlig er rene sjekketreff, som fører til ons`er og andre overfladiske ting som jeg personlig ikke har noen som helst sans for bl.a. *joda, det finnes andre måter å bli kjent på og være sammen på, jeg vet det * Jeg har vært her en god stund og ser klart forskjellen mellom før og nå. Jeg syns det er veldig ok å være anonym. P.s. det gjør ordet også sier det.... Endret 6. november 2014 av Hoppetaujenta 1
Leanne Skrevet 6. november 2014 #78449 Skrevet 6. november 2014 Da var dagen godt i gang! Har skrevet ferdig en oppgave og deltatt på nettseminar.. Ingen sak å være mamma/ student når vesla sover 3 timer i slengen 1
Fame Skrevet 6. november 2014 #78451 Skrevet 6. november 2014 Gøy når elevene mine bestemmer seg for å være ekstra vanskelig
Fame Skrevet 6. november 2014 #78457 Skrevet 6. november 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor folk skriver "På forhånd takk". Heter det ikke "Takk på forhånd"?
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2014 #78458 Skrevet 6. november 2014 (endret) Helt uten ( ) ( ) ( ) jeg! Er du helt uten bulker? Endret 6. november 2014 av Hoppetaujenta 1
NonJuan Skrevet 6. november 2014 #78459 Skrevet 6. november 2014 Nei nei... bulker har jeg nok av!! Men sånne _:_:_
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2014 #78460 Skrevet 6. november 2014 Hmm...hva betyr de strekene der da? *bulker er fint det* 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå