Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Du har store utviklingsmuligheter foran deg. :jepp: Ut og leke med seg i smile-land!

:danse: I will! :)

Skrevet

Eh.. :sjenert:

Jeg tok den med meg i senga i natt selv om den var litt fuktig.. Men den er tørr nå da, utrolig hva kroppsvarme gjør :fnise:

Skrevet

Godt at det ikke er vinter nå da. Jeg fryser ved tanken på å legge meg i våt innpakning. Brrrr.....

• Liker 1
Skrevet

Aloe vera drikk? :klo:

Ikke så sunn av meg... Tyr til Pepsi max i kveld :ler:

Skrevet

Jeg har rent vann og hun derre Hallo Vera har jeg aldri truffet før, i alle fall ikke i drikkeform. :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei på deg! :) Godt at du kom, for nå skal jeg logge av. God kveld til alle. :goodbye:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Aloe vera drikk? :klo:

Ikke så sunn av meg... Tyr til Pepsi max i kveld :ler:

Jeg hadde en energidrikk før i dag, så jeg er litt så som så i dag. Ellers hadde jeg en colastopp over to dager omtrent, og etter det har i alle fall Cola Zero bare smakt drit. Så de svarte drikkene der tror jeg at jeg skal klare å holde meg unna fremover. :)

Jeg har rent vann og hun derre Hallo Vera har jeg aldri truffet før, i alle fall ikke i drikkeform. :)

Jeg har smakt det noen få ganger før. Det funker helt fint å drikke, og jeg tror at det skal være bra for magen å få det i seg på ett eller annet vis om jeg ikke husker feil. :vetikke:

Skrevet

Hva er aloe vera drikk? Te? Vann med aloe vera i? Dette må prøves :Nikke:

Aloe vera funker gull på alt fra brannskade til tørr hud :jepp::hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...