Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. september 2014 #73161 Skrevet 14. september 2014 Men du Hoppe: Du klarer å finne en del kule smiley'er som jeg ikke finner på "min" smiley'side. For eksempel den store, glade smiley'en med sirkler i mange farger rundt seg, og denne med Happy Sunday og glitter. Hvor fant du dem?
Frk.K Skrevet 14. september 2014 #73162 Skrevet 14. september 2014 Men du Hoppe: Du klarer å finne en del kule smiley'er som jeg ikke finner på "min" smiley'side. For eksempel den store, glade smiley'en med sirkler i mange farger rundt seg, og denne med Happy Sunday og glitter. Hvor fant du dem? http://www.desiglitters.com/sunday/happy-sunday-with-emoticon/ 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2014 #73163 Skrevet 14. september 2014 Spirre: jeg stuntsøker på google ganske ofte. Skriv inn ordet som beskriver det du vil uttrykke og SØK! Det betyr også at en må lete litt i jungelen av smil der ute. Jakten er halve moroa syns jeg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2014 #73165 Skrevet 14. september 2014 lol En pusehund forkledd som katt? 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2014 #73167 Skrevet 14. september 2014 For meg så ser det der ut som en pus som barberer seg på haka. *tid for å pusse brillene tror jeg* 1
Gjest PTR Skrevet 14. september 2014 #73168 Skrevet 14. september 2014 Det er justert ned til bakkenivå, herr Ptr. Ikke helt da. Er en mellomting i disse dager, med videobriller og alt mulig rart. 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. september 2014 #73170 Skrevet 14. september 2014 http://www.desiglitters.com/sunday/happy-sunday-with-emoticon/ Oooh! TAKK! Spirre: jeg stuntsøker på google ganske ofte. Skriv inn ordet som beskriver det du vil uttrykke og SØK! Det betyr også at en må lete litt i jungelen av smil der ute. Jakten er halve moroa syns jeg. Jeg har prøvd det flere ganger, men jeg har nok brukt litt for generelle søkeuttrykk da. Må nok bruke mer spesifikke når jeg gjør det da.
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2014 #73171 Skrevet 14. september 2014 (endret) Ikke helt da. Er en mellomting i disse dager, med videobriller og alt mulig rart.Seriøst MORRO jo! Er det en slags forberedelse til en gang i fremtiden hvor du får på degen sånn kropps-flygedrakt og setter utfor et fjell høyere enn himmelen?-----Jeg har prøvd det flere ganger, men jeg har nok brukt litt for generelle søkeuttrykk da. Må nok bruke mer spesifikke når jeg gjør det da....og du søker på engelske ord og uttrykk? Endret 14. september 2014 av Hoppetaujenta 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 14. september 2014 #73174 Skrevet 14. september 2014 ...og du søker på engelske ord og uttrykk? Jeg tror nok det er litt forskjellige ting jeg har prøvd. Husker det ikke helt nå.
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2014 #73176 Skrevet 14. september 2014 Du har store utviklingsmuligheter foran deg. Ut og leke med seg i smile-land! 1
Gjest PTR Skrevet 14. september 2014 #73178 Skrevet 14. september 2014 Seriøst MORRO jo! Er det en slags forberedelse til en gang i fremtiden hvor du får på deg en sånn kropps-flygedrakt og setter utfor et fjell høyere enn himmelen? Det kommer jeg nok ikke til å gjøre. Men kanskje hangglider, paraglider eller seilfly hvis jeg blir rik eller noe. Evt bare et akebrett... Men nå skal jeg avsted, håper dere alle får en skikkelig bra dag! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå