Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper på at dynen og putene skal bli tørr så jeg slipper å hente stol å styre med å nå opp i et skap for å hente ekstra settet.. smiley-think006.gif

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror helt sikkert at dyner og puter hadde hatt godt av å vaskes oftere enn de blir hos folk flest.

Skulle gjerne ha gjort det selv også, men maskinene mine er ikke store nok.

Må nok til renseri for å få gjort sånt noe...menneh...du har gjort det selv i vaskemaskinen din, frk?

Er det ei tynn sommerdyne da eller?

• Liker 1
Skrevet

...som hva da? Noe jeg ikke har noe med kanskje? :nigo:

Neida, ikke noe spennende. Jeg vil jo helst ikke virke som verdens kjedeligste fyr overfor deg vet du.

• Liker 1
Skrevet

Håper på at dynen og putene skal bli tørr så jeg slipper å hente stol å styre med å nå opp i et skap for å hente ekstra settet.. smiley-think006.gif

Sitter du fast i stolen?

Skrevet

Har tatt de i maskina ja :) Putene først, dynen for seg selv etter på :)

Her vaskes dyner og puter så oftest som det kan samt trekket på overmadrassen :) Synes også at enkelte folk vasker det for lite ja..

Skrevet

Sitter du fast i stolen?

Nei, jeg sitter fast i sofaen, men til og med stol så er jeg nett litt for lav til å rekke helt opp.. + høydeskrekk så ja .. :sjenert:

Skrevet

Jeg tenkte bare at om jeg hadde vært naboen din, så hadde jeg kommet for å hjelpe deg. :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Har jeg fortalt om den gangen jeg hadde ei superlim-tube i lomma, og så sprakk den?

• Liker 2
Skrevet

Aww Hoppe, du er så god du :klem:

Nei, men vi vil gjerne høre om det, PTR! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Nja. Det ble i alle fall utrivelig. Anbefales ikke altså. Detaljene tror jeg jeg skal spare dere for. Det var ikke baklomma jeg hadde den i, for å si det sånn.

• Liker 1
Skrevet

Å! Nå fikk jeg bilder i hodet mitt gitt! :daane:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble bare mer nysgjerrig jeg.. Do tell PTR! :jepp:

Skrevet

Ok, hadde tuba i lomma sammen med bilnøklene, og så bøyde jeg meg ned på huk for å løfte opp noe, og så sa det SPLATT i lomma, og det begynte umiddelbart å svi noe helt sykt. Jeg tenker at bildene Hoppemor fikk i hodet sitt ikke er så langt fra virkeligheten.

• Liker 2
Skrevet

...menneh...fikk du tørket av deg før det gikk fryktelig galt?

• Liker 1
Skrevet

Så lenge skinkene ikke ble limt sammen så gikk det vel relativt greit :fnise:

Skrevet

Nei, superlim funker ikke sånn. Det brå-herder i kontakt med hud. Så det ble noen utrivelige dager.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...