Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #230881 Skrevet 7. januar Stacy__ skrev (Akkurat nå): Takk ☺️ Dere er noen engler 😇😇 Ønsker dere en fin kveld! Så glad for at dere er på KG! Tusen Takk, og vi er glade for å ha deg her på KG også. 1
Cid Skrevet 7. januar #230882 Skrevet 7. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Meg og Ordet blir glade og jumper i takt. Er ordet på bedringens vei?
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #230883 Skrevet 7. januar Vi ser at Ordet har spist kveldsmat og pusset tennene nå.
Cid Skrevet 8. januar #230885 Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Forsøker denne søvnen igjen nu. Godnatt. Så du spørsmålet?
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #230886 Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Forsøker denne søvnen igjen nu. Godnatt. Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en Godnatt.
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #230887 Skrevet 8. januar Cid skrev (10 timer siden): Er ordet på bedringens vei? Ikke noe galt med Ordet mitt. Dine feberfantasier må stoppe.
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #230888 Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ikke noe galt med Ordet mitt. Dine feberfantasier må stoppe. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #230889 Skrevet 8. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintorsdag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 8. januar #230890 Skrevet 8. januar Det som er bra med en torsdag er at i morgen er det fredag!
Ciaran og Ciara Skrevet 8. januar #230891 Skrevet 8. januar Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Det som er bra med en torsdag er at i morgen er det fredag! Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en fin og god kveld videre. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar #230892 Skrevet 11. januar God søndag til alle som leser dette. Jeg har gått i hi og skal bli her i dag.
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #230893 Skrevet 11. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): God søndag til alle som leser dette. Jeg har gått i hi og skal bli her i dag. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #230894 Skrevet 11. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finsøndag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #230895 Skrevet 12. januar Til og med på en mandag? - Ordet er håpefullt
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #230896 Skrevet 12. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandag.👨🦰👩🦰
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #230897 Skrevet 12. januar Takk...vi har mumset kyllingkjøtt med skinn og det var godt når det var varmt!
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #230898 Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk...vi har mumset kyllingkjøtt med skinn og det var godt når det var varmt! Vi sier nam nam.
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #230899 Skrevet 12. januar Vi kjøpte en liten plastboks med 1,3 dl bernaisesaus og hadde ketchup å dyppe i = supergodt!
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #230900 Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Vi kjøpte en liten plastboks med 1,3 dl bernaisesaus og hadde ketchup å dyppe i = supergodt! Vi sier nam nam til det vi. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå