Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #230882 Skrevet 13. januar Nei, mitt Ord og min lønsj som i dag blir Bali kyllinggryte, for den er så supergod.
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #230883 Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, mitt Ord og min lønsj som i dag blir Bali kyllinggryte, for den er så supergod. Vi sier nam nam.
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #230885 Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det var det.
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #230886 Skrevet 13. januar ...men de er jo litt små de middagene, så jeg kjenne rmeg ikke helt mett. Kanskje jeg varmer opp litt kokte poteter + noen pølser og grønnsaker om en stund.
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #230887 Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): ...men de er jo litt små de middagene, så jeg kjenne rmeg ikke helt mett. Kanskje jeg varmer opp litt kokte poteter + noen pølser og grønnsaker om en stund. Vi sier nam nam godt.
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #230888 Skrevet 13. januar Mhm...og nå i mørket og kulda krever kroppen mat, i alle fall hos meg. Kjøpe meg litt druer vil jeg også før helga.
Stacy__ Skrevet 13. januar #230889 Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Mhm...og nå i mørket og kulda krever kroppen mat, i alle fall hos meg. Kjøpe meg litt druer vil jeg også før helga. Alltid digg med litt sunn snacks i hus, da slipper man å gå på en smell slik jeg gjorde i dag Jeg tømte nesten godteri skåla på jobb, det var heldigvis ikke mye igjen i den… 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #230890 Skrevet 13. januar Stacy__ skrev (47 minutter siden): Alltid digg med litt sunn snacks i hus, da slipper man å gå på en smell slik jeg gjorde i dag Jeg tømte nesten godteri skåla på jobb, det var heldigvis ikke mye igjen i den… Vi er mennesker hele dette livet her og det er ikke meningen at vi skal være perfekte. @Stacy__ Vi gjør så godt vi kan og ofte klarer vi det vi har satt oss som mål og det får være bra nok, syns jeg.
Stacy__ Skrevet 13. januar #230891 Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden): Vi er mennesker hele dette livet her og det er ikke meningen at vi skal være perfekte. @Stacy__ Vi gjør så godt vi kan og ofte klarer vi det vi har satt oss som mål og det får være bra nok, syns jeg. Du har så rett! Det er viktig å finne balansen mellom å leve godt og leve «riktig». 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #230892 Skrevet 13. januar Stacy__ skrev (9 minutter siden): Du har så rett! Det er viktig å finne balansen mellom å leve godt og leve «riktig». Yupp...og når sånne "hendelser" oppstår igjen, så bruker vi et speil og snakker oss mildt til rette og gir oss en klapp på skulderen. En klem også om vi får det til. Vi fortjener å ha det bra.
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #230893 Skrevet 13. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #230895 Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Takk skal dere ha. Den er ok her. Der? Tusen Takk, vi har en fin og god kveld, og vi er glade for å høre at du også har en ok kveld. 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #230896 Skrevet 13. januar Koselig det. Jeg sitter her og gleder meg til å få sove. Oppe tidlig igjen i dag og om jeg får sovet noen timer på skikkelig vis, så er jeg så fornøyd for det. Det har vørt manko på det noen år, men det vet dere kanskje litt om fra før av. Sier det stadig vekk.
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #230897 Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Koselig det. Jeg sitter her og gleder meg til å få sove. Oppe tidlig igjen i dag og om jeg får sovet noen timer på skikkelig vis, så er jeg så fornøyd for det. Det har vørt manko på det noen år, men det vet dere kanskje litt om fra før av. Sier det stadig vekk. Ja vi vet, vi håper du får en fin og god natt, og at du får sove godt.
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #230898 Skrevet 13. januar (endret) Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Koselig det. Jeg sitter her og gleder meg til å få sove. Oppe tidlig igjen i dag og om jeg får sovet noen timer på skikkelig vis, så er jeg så fornøyd for det. Det har vørt manko på det noen år, men det vet dere kanskje litt om fra før av. Sier det stadig vekk. Huff, huff det hengte seg opp når vi skulle poste sånn at det ble dobbelpost her. Endret 13. januar av Ciaran og Ciara
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar #230899 Skrevet 13. januar Akkurat sånn det kan bli når en poster to stykker på en gang.
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #230900 Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Akkurat sånn det kan bli når en poster to stykker på en gang. Ja vi tenker nok du har rett der.😉😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå