Hoppetaujenta Skrevet 5. januar #230801 Skrevet 5. januar Cid skrev (11 timer siden): Det er bra, kanskje det blir ordbryllup i fremtiden? Og så ender @Hoppetaujenta opp med å bli besteord. Hmm...lyder mystisk det der. Cid skrev (10 timer siden): Hoppe og mannen hennes Anton har lenge drømt om å bli besteordre Nei, vi nøyer oss med å være hyggelige medmennesker for små ord som vil leke eller sitte på fanget og snakke om verden og redselen for Trollet Trump og barn generelt som ønsker seg voksenkontakt med trygge voksne i sine liv. Trenger ikke å eie dem. Cid skrev (10 timer siden): Bare hun ikke blir besteordrerud 🤪 Fyss.
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #230802 Skrevet 5. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandag.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #230805 Skrevet 5. januar Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld.👨🦰👩🦰
Stacy__ Skrevet 5. januar #230806 Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld.👨🦰👩🦰 Takk ☺️ Håper dere også får en fin kveld ☺️
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #230807 Skrevet 5. januar Stacy__ skrev (6 minutter siden): Takk ☺️ Håper dere også får en fin kveld ☺️ Tusen Takk, vi håper det samme til deg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar #230808 Skrevet 5. januar Har ikke sett tv i kveld, så det må jeg få gjort noe med. God aften til dere andre. Jeg logger av her.
Stacy__ Skrevet 5. januar #230809 Skrevet 5. januar (endret) Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Har ikke sett tv i kveld, så det må jeg få gjort noe med. God aften til dere andre. Jeg logger av her. God natt Endret 5. januar av Stacy__ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. januar #230810 Skrevet 5. januar Stacy__ skrev (1 time siden): God natt Vi ønsker deg og Ordet og alle sammen en god natt.
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar #230811 Skrevet 6. januar Takk. Sov bedre i natt. Lå som om jeg var i et rede med puter rundt kanten og pledd/dyner over resten. Lunt og godt var det og jeg slappet av og sov. Det skjer ikke ofte.
Cid Skrevet 6. januar #230812 Skrevet 6. januar Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Takk. Sov bedre i natt. Lå som om jeg var i et rede med puter rundt kanten og pledd/dyner over resten. Lunt og godt var det og jeg slappet av og sov. Det skjer ikke ofte. Du og Anton?
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar #230813 Skrevet 6. januar Jeg og Meg! Godmorgen til Cid som snart skal legge seg.
Cid Skrevet 6. januar #230814 Skrevet 6. januar (endret) Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): Jeg og Meg! Godmorgen til Cid som snart skal legge seg. God morgen til deg og samboen din Anton. Endret 6. januar av Cid
Cid Skrevet 6. januar #230816 Skrevet 6. januar Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden): Mørhet? Jeg er da ikke en biff heller! Skriveleif.
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar #230817 Skrevet 6. januar Jaja...Ordet er mitt, så da er det greit. Hils han derre Leif.
Cid Skrevet 6. januar #230818 Skrevet 6. januar Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jaja...Ordet er mitt, så da er det greit. Hils han derre Leif. En av frierne dine.
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar #230819 Skrevet 6. januar Jeg skalker lukene i min bolig. Ingen kommer inn.
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #230820 Skrevet 6. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Takk. Sov bedre i natt. Lå som om jeg var i et rede med puter rundt kanten og pledd/dyner over resten. Lunt og godt var det og jeg slappet av og sov. Det skjer ikke ofte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå