Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Lykke Li skrev (7 minutter siden):

Er den bra? 

Leser veldig lite av norske forfattere. 

Den er grei, men jeg liker krimen hans bedre. Dette er en spenningsroman. 

Hva liker du å lese?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det meste. Leser ungdomsromaner, fantasy, historiske romaner, humor, klassikere, Shakespeare 🙈 

Mye forskjellig hvertfall. Er ikke kresen på boka, men av en eller annen grunn er det sjelden norske forfattere, og Nesbø har jeg ikke testet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe og kringle anyone? :biggrin: 
87-51-599.webp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smuglest på litt bakerisider på nett og falt veldig for et godt tilbud om fire store stykker av div. herlige
kakebiter for kr. 100,-  og bestemte meg nesten for å kjøpe det...til jeg så at det var et helgetilbud tidlig i februar.
Litt hengenese her da gitt. :sukk: Får følge med om det blir tilbud før påske nå. Jeg vil ha kakekos. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo liksom det når man er bare en; trenger ikke en hel kake da. Må nok bli en sånn en ja. :tommelopp: 
Har du testet det forresten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg har brukt brownie i kopp mange ganger, det blir veldig godt 😄 veldig kjekt når man er alene (eller når samboeren "ikke vil ha", han spiser stort sett restene mine likevel)

Eller så kan du bake deg en stor browniekake og putte den i en boks i kjøleskapet🙌 den holder fint en ukes tid 🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har spesialforhold i mitt lille kjøleskap. Ikke plass til så mye der. Frysa er full av oppskjært brød. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi gleder oss til lørdags morgen for dag blir det sånn inspiragul is til frokost. :jepp: 
                                                                     #kjøpes inn fredags kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...