Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2020 #200701 Del Skrevet 22. desember 2020 Du kan ikke få fasiten nå da skjønner du. Må vente til du er der. #sinnataggenlight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2020 #200702 Del Skrevet 22. desember 2020 (endret) " atte du jærri? Ford'n lurer på når den får igjen dørene og vinduene sine. Ja åsså frontramma. Æfforno sånn frontramme'a? Hæ? " - Ordet. Litt utpå nyåret sa guttemekanikergeniet. Og frontramme sitter altså i fronten og kan slås opp mot grillen og slås ned vannrett. Ment for å legge noe tungt på. Gamle traktorer steiler lett. Det vanlige var en sementblokk eller en stor stein som passet i den ramma. Og ramma og blokka har vi i garasjen. Men ramma må pusses opp, også. ----> Endret 22. desember 2020 av Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2020 #200703 Del Skrevet 22. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Du kan ikke få fasiten nå da skjønner du. Må vente til du er der. #sinnataggenlight 😛 😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2020 #200704 Del Skrevet 22. desember 2020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2020 #200705 Del Skrevet 22. desember 2020 Jerry Lee skrev (18 minutter siden): " atte du jærri? Ford'n lurer på når den får igjen dørene og vinduene sine. Ja åsså frontramma. Æfforno sånn frontramme'a? Hæ? " - Ordet. Litt utpå nyåret sa guttemekanikergeniet. Og frontramme sitter altså i fronten og kan slås opp mot grillen og slås ned vannrett. Ment for å legge noe tungt på. Gamle traktorer steiler lett. Det vanlige var en sementblokk eller en stor stein som passet i den ramma. Og ramma og blokka har vi i garasjen. Men ramma må pusses opp, også. ----> " å ja. Det er lurt. menatte Ford'n sa den kan gape høyt bak. Betyr det'a? Hæ? " - Ordet. Ja, hele det store bakvinduet kan slås ut i vannrett stilling om det ikke er en påhektet maskin som hindrer.. Sidevinduene er faste og dørene kan tas av. " Å, det er smarten menatte har vi kjettinger'a? " - Ordet. Nei...VI har ikke det. Men Forden har det. Slutt med gnålet nå! " jammen atte.... " - Ordet. NEI!!! " dummen! 😢 " - Ordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2020 #200706 Del Skrevet 22. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): 😀 Takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2020 #200707 Del Skrevet 22. desember 2020 Værsågod. Det begynner snart å bli lange skuespill i hodet mitt av å lese deres lille disputter, Ordet og deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2020 #200708 Del Skrevet 22. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Værsågod. Det begynner snart å bli lange skuespill i hodet mitt av å lese deres lille disputter, Ordet og deg. " å...unnsyll'a Tante Hoppis. Vi er dummen vi...meg åsså jærri'n min. 😢 " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2020 #200709 Del Skrevet 22. desember 2020 (endret) Neida, lille snusken min. Det er bare underholdende det. Så lenge dere ikke ryker uklar på alvor og blir venner igjen etter alle brettene med egg som fyker i alle retninger, så gjør det jo ikke noe med litt frisk verbal vind i trådene. Det må vi ha mye av i året som kommer! #nyttårsforsetterviklareråholde Endret 22. desember 2020 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2020 #200710 Del Skrevet 22. desember 2020 " de oørd dåssnt fyk eggser... for think! " - de Oørd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2020 #200711 Del Skrevet 22. desember 2020 Haha...den forsto jeg! Værri fønni! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2020 #200712 Del Skrevet 22. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Haha...den forsto jeg! Værri fønni! Joey doesn't share food! 😉 ((And Jerry doesn't share his Ladies.....)) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2020 #200713 Del Skrevet 22. desember 2020 *hehe...det er det han kaller hønsene til naboen der borte..."his leidis" - Ordet det humrende for tenk * 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2020 #200714 Del Skrevet 22. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): *hehe...det er det han kaller hønsene til naboen der borte..."his leidis" - Ordet det humrende for tenk * Ja. Og Hoppis er naboens sjefshøne. Så sjefshøne at hu er for en hane å regne.... ....eeh...vent litt. Stryk det siste. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2020 #200715 Del Skrevet 22. desember 2020 👌 👉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2020 #200716 Del Skrevet 22. desember 2020 (endret) " blir'e no'n kveldemater'a jærri? Hæ? " - Ordet. Nå kan du ordne degsjøl. Vet du kan om du gidder. Jeg er ikke kokken din!! " hmm...åkejen. Kan jeg spikke litt av spikkeskinka åsså ha oppå flattebrød? " - Ordet. Jada. Og lager du eggerøre skal jeg spise med deg. " oj...egger. løper å henter fort. ((*må ikke...må IKKE...miste dem*)) " - Ordet. Endret 22. desember 2020 av Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. desember 2020 #200717 Del Skrevet 22. desember 2020 Oj, håper ikke Jerri så det-ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 22. desember 2020 #200718 Del Skrevet 22. desember 2020 😂 ....men du, Cata? Ikke lat som om det var Ordet mitt. Vi vet alle det der var DEG. 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2020 #200719 Del Skrevet 22. desember 2020 Det va`kke meg væffal og jeg skal legge meg. Godnatt alle. Ha en hyggelig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. desember 2020 #200720 Del Skrevet 22. desember 2020 Det var meg altså-ordet Men har funnet nye nå og de mista jeg ikke, åsså fant jeg flere størrelser-ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå