Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"  atte du jærri?   Ford'n lurer på når den får igjen dørene og vinduene sine. Ja åsså frontramma.

Æfforno sånn frontramme'a? Hæ?   "     -   Ordet.

Litt utpå nyåret sa guttemekanikergeniet.  Og frontramme sitter altså i fronten og kan slås opp mot grillen og slås ned vannrett.  Ment for å legge noe tungt på. Gamle traktorer steiler lett.  Det vanlige var en sementblokk eller en stor stein som passet i den ramma. Og ramma og blokka har vi i garasjen.   Men ramma må pusses opp, også.

---->

Frontramme til Ford'n.jpeg

Endret av Jerry Lee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Du kan ikke få fasiten nå da skjønner du. Må vente til du er der. :laugh: #sinnataggenlight

😛   😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jerry Lee skrev (18 minutter siden):

"  atte du jærri?   Ford'n lurer på når den får igjen dørene og vinduene sine. Ja åsså frontramma.

Æfforno sånn frontramme'a? Hæ?   "     -   Ordet.

Litt utpå nyåret sa guttemekanikergeniet.  Og frontramme sitter altså i fronten og kan slås opp mot grillen og slås ned vannrett.  Ment for å legge noe tungt på. Gamle traktorer steiler lett.  Det vanlige var en sementblokk eller en stor stein som passet i den ramma. Og ramma og blokka har vi i garasjen.   Men ramma må pusses opp, også.

---->

Frontramme til Ford'n.jpeg

"  å ja. Det er lurt.   :jepp:   menatte Ford'n sa den kan gape høyt bak. Betyr det'a?  Hæ?  "   -   Ordet.

Ja, hele det store bakvinduet kan slås ut i vannrett stilling om det ikke er en påhektet maskin som hindrer.. Sidevinduene er faste og dørene kan tas av.

"   Å, det er smarten menatte har vi kjettinger'a?   "   -   Ordet.

Nei...VI har ikke det. Men Forden har det. Slutt med gnålet nå!

"  jammen atte....  "  -   Ordet.

NEI!!!

"  dummen!    😢  "    -   Ordet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Værsågod. :)  Det begynner snart å bli lange skuespill i hodet mitt av å lese deres lille disputter, Ordet og deg. :lur: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Værsågod. :)  Det begynner snart å bli lange skuespill i hodet mitt av å lese deres lille disputter, Ordet og deg. :lur: 

"   å...unnsyll'a Tante Hoppis.  Vi er dummen vi...meg åsså jærri'n min.    😢  "   -   Ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, lille snusken min. Det er bare underholdende det. Så lenge dere ikke ryker uklar på alvor og blir venner igjen etter alle brettene med egg som fyker i alle retninger, så gjør det jo ikke noe med litt frisk verbal vind i trådene. Det må vi ha mye av i året som kommer!   :tommelopp:  #nyttårsforsetterviklareråholde

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

Haha...den forsto jeg! :mynona:Værri fønni! 

Joey doesn't share food!   😉

((And Jerry doesn't share his Ladies.....))

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hehe...det er det han kaller hønsene til naboen der borte..."his leidis" - Ordet det humrende for tenk :Knegg: *

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden):

*hehe...det er det han kaller hønsene til naboen der borte..."his leidis" - Ordet det humrende for tenk :Knegg: *

Ja. Og Hoppis er naboens sjefshøne.  Så sjefshøne at hu er for en hane å regne....

....eeh...vent litt. Stryk det siste. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  blir'e no'n kveldemater'a jærri? Hæ?  "   -   Ordet.

Nå kan du ordne degsjøl.  Vet du kan om du gidder.      Jeg er ikke kokken din!!    :opplyser:

"  hmm...åkejen. Kan jeg spikke litt av spikkeskinka åsså ha oppå flattebrød?  "    -   Ordet.

Jada.  Og lager du eggerøre skal jeg spise med deg.

"  oj...egger.  løper å henter fort.   ((*må ikke...må IKKE...miste dem*))   "     -   Ordet.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...