Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Morn og veldig god sødag til deg også. Her regner det så en snart må begynne å frakte to og to av alle dyr og mennesker opp i noens forbipasserende ark for å redde oss alle. Jeg er veldig lei av styrtregn hele tiden hver dag og natt og jeg kan nesten ikke huske hvordan en soldag er lengre...men kommer det en slik dag snart, så skal jeg ut og gå og få slurpet i meg opplevelsen!  :sol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Morn og veldig god sødag til deg også. Her regner det så en snart må begynne å frakte to og to av alle dyr og mennesker opp i noens forbipasserende ark for å redde oss alle. Jeg er veldig lei av styrtregn hele tiden hver dag og natt og jeg kan nesten ikke huske hvordan en soldag er lengre...men kommer det en slik dag snart, så skal jeg ut og gå og få slurpet i meg opplevelsen!  :sol: 

Hehe. Ja, det sprutregner her, også.   Men jeg så lykkelig for at det ikke kommer som snø.   😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

Mhm...vi hadde nok passert fem meter snø her nå om det hadde vært slik. Takk og pris tross alt. :sjokkbla: 

Ja...hater snø. Glad så lenge den uteblir.

"  menatte da få'kke jeg sjekka omatte nyFord'n min...eh...din orker å måke    😡  "   -   Ordet.

Å, det gjør den. Vær du trygg.

"  nettopp!   Nesten sterkere enn ny jeg nå.   :Nikke:

Du og jeg, Ordet, kløyva jo ved i høst med nye kløyver'n jærri kjøpte.  Sterk, jeg  "     -   Ford'n.

"  ja...jo...   du gnagde opp jæbbla mye veder til oss. Det var braen ja   😊  "     -   Ordet.

Snømåking går nok bra, Ordet.  La oss bare håpe vi slipper unna lengst mulig.

"  jo'a. Enig på det ja     :jepp:  "     -   Ordet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (3 minutter siden):

Frokost kom å spis :)

Tusen takk - det ser veldig fristende ut. Skal bli godt med en matbit ette all snømåkinga

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catalina Culès skrev (8 minutter siden):

Frokost kom å spis :)

Julefrokost med lave skuldre

Takk.   ☺   Men vi har spist frokost alt. Men regner med Ordet tar til seg litt til.

"  Jeppers!    :spise:  "     -   Ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"   blidde pen jeg vel? Hæ?    :jepp:  "     -   Ford'n til jærri.1885493190_Ford3000.png.e05831f84d44f3da3f81e7050708aa8c.png

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

...er det Jerris ordentlige plass? Hans hjem rett og slett? :) 

:ninja:     :lur:

Catalina Culès skrev (19 minutter siden):

Flott traktor Jerry :)

Ja.  Gammel, men nydelig restaurert.   😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet trodde jeg tullet med at ting går rundt i rompa på Ford'n.

"  ja-ah menatte atte når vi kløybbde veder så jeg det.  Heter kraftuttak  åsså med en kraftobberføringsaksel kan Ford'n vår drive mange ulike maskiner.  Det er skøyeraktig.   "     -   Ordet

"  Nettopp.   Jeg er allsidig.   😀  "     -   Ford'n.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

...er det Jerris ordentlige plass? Hans hjem rett og slett? :) 

Ja.  Jeg bor i en traktor.   :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg legge inn den lokaliseringen på min trehjulssykkeldrevne GPS og forsøke enda litt hardere
å finne frem til de herrrlige måltidene som du rett som det er inviterer til både innen og utendørs. :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Da skal jeg legge inn den lokaliseringen på min trehjulssykkeldrevne GPS og forsøke enda litt hardere
å finne frem til de herrrlige måltidene som du rett som det er inviterer til både innen og utendørs. :jepp: 

Haha.   Raring!     :hug:

Velkommen.   😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...