Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Gjest Stella Rose

Det som er litt synd, min bestemor laget en kjempe god ostekake, men hun er død og jeg spurte aldri etter oppskriften...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De som mener at de vet slikt, sier at man kan spørre om å få svar i drømmer. Tenk hardt på det hver kveld? :) 
Denne søte under her er det lenge siden jeg har hørt. "Alle mine ostekakar" omdøper jeg den til. :rodmer: 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg spiser ikke massakrert mat. :nei: Mat-tortur er det. Tar meg en is istedenfor gjør jeg. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
41 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Nei, jeg spiser ikke massakrert mat. :nei: Mat-tortur er det. Tar meg en is istedenfor gjør jeg. :) 

Det er ikke massakrert ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Stella Rose skrev:

Nå skal ordet kose seg, på butikken for å handle snop.

 

Godteri%20Rema%201000%20Bakklandet%205%2

Og det deler med ingen 😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir stille her uten onkel Jerri og han sa ikke hade før han dro...  - Hilsen Ordet :sukk: 

@Winza: litt krydder er ok hvis det løfter smaken. Sterkt krydder slår smakene ihjel, syns jeg. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det blir stille her uten onkel Jerri og han sa ikke hade før han dro...  - Hilsen Ordet :sukk: 

@Winza: litt krydder er ok hvis det løfter smaken. Sterkt krydder slår smakene ihjel, syns jeg. 
 

Vi er uenige om det med sterke ting da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vi. Godt å ha det oppklart. :)  God søndag til folket. Jeg tenker på frokost og håper at den skal lage seg selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble til det ja. Ingen som lager frokost til meg noen gang. :) @Nietsoj er på en lang villmarksferietur
med kameratene og deres hunder. Gleder meg til at han er tilbake og oppvarter meg litt. Av fri vilje. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...