Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Der har vi Jerrien ja. :goodbye: Jeg visste nok at du hadde savnet oss....ehh...lille ordet mener jeg. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Der har vi Jerrien ja. :goodbye: Jeg visste nok at du hadde savnet oss....ehh...lille ordet mener jeg. :jepp: 

Vurderer å forlenge pålagt ferie med frivillig.   Ikke så artig lenger når man blir "anmeldt" og kasta ut for ingenting.

 

Håper bare "visse" ble fornøyd.

God helg, Hoppis

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også. :)  Svingte innom Sandefjord Motor Hotell og fikk tak i en som jeg deler. 
hamburger.png

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  præhæhæ Hoppis. Veit hvor'u bor.  En anna tullefant sagt til meg hvem du er.  :nigo: "   -  Ordet

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😎 Neppe. Alle mine agenter vet at de kiles ihjel saaakte hvis de røper det minste punktum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordet burde prøve det samme som meg. Mobil fri i ca 2 uker. Det var heeeeerlig👏🏼👏🏼👏🏼 (Har nesssssten glmt hvordddannn jei sjiver)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Ordet burde prøve det samme som meg. Mobil fri i ca 2 uker. Det var heeeeerlig👏🏼👏🏼👏🏼 (Har nesssssten glmt hvordddannn jei sjiver)

Eller datamaskin fri i 2 uker 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Bonusmammaen skrev:

Kanskje vi skal ha konkurranse om hvem som klarer lengst? 

          Neij. :jolie: I love my pc. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet sier at det vil flytte med meg på ei litt stor og øde øy. Vi skal ha dyr som vi kan kose med og de skal aldri drepes for å spises. Litt har det tydeligvis fått inn av fornuft. Jeg har ordnet det med båt som kan bringe en stor mengde proviant regelmessig. Vi må ha mye mat på den øya. :spise:  :jepp:  ....også masse god mat til dyrene - Ordet 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...