LilleMy Skrevet 16. august #227621 Del Skrevet 16. august Nja… dere kan passe det når jeg ikke kan! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #227622 Del Skrevet 16. august LilleMy skrev (12 minutter siden): Nja… dere kan passe det når jeg ikke kan! Cassidy Tvillingene passer alltid Ordet vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #227623 Del Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene passer alltid Ordet vi. Hvem er Ordet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 16. august #227624 Del Skrevet 16. august Ha! Hvem er ordet? Har vi « fremmedfolk» her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #227625 Del Skrevet 16. august Ja, men ser "Ordet" overalt så 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #227626 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Hvem er Ordet? LilleMy skrev (2 minutter siden): Ha! Hvem er ordet? Har vi « fremmedfolk» her? Cassidy Tvillingene tenker at det er Hoppe som har svaret på hvem Ordet er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #227627 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, men ser "Ordet" overalt så Ja Cassidy Tvillingene tenker at det blir sånn siden dette er tråden til Ordet.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #227628 Del Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at det er Hoppe som har svaret på hvem Ordet er. Så hun hopper over forklaringen da?🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #227629 Del Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene tenker at det blir sånn siden dette er tråden til Ordet.😊😊 Jeg ser "Ordet" på andre tråder også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #227630 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Så hun hopper over forklaringen da?🥺 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg ser "Ordet" på andre tråder også. Cassidy Tvillingene tenker at ingen vet akkurat hvem Ordet er, men at det er fantasien som bestemmer her.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #227631 Del Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at ingen vet akkurat hvem Ordet er, men at det er fantasien som bestemmer her.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #227632 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #227633 Del Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #227634 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #227635 Del Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Husker at jeg trodde kontoen deres ble drevet av en person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #227636 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Husker at jeg trodde kontoen deres ble drevet av en person. Cassidy Tvillingene driver kontoen som en duo vi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #227637 Del Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene driver kontoen som en duo vi. Imponerer meg over at dere ikke krangler litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #227638 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Imponerer meg over at dere ikke krangler litt Cassidy Tvillingene har hatt en tøff oppvekst som har gjort oss sammensveiset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 16. august #227639 Del Skrevet 16. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har hatt en tøff oppvekst som har gjort oss sammensveiset. Trist å høre, men godt å kunne ha søsken rundt seg da. Jeg har ikke noe særlig relasjon med mine søsken, men sånn skjer det au. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. august #227640 Del Skrevet 16. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Trist å høre, men godt å kunne ha søsken rundt seg da. Jeg har ikke noe særlig relasjon med mine søsken, men sånn skjer det au. Cassidy Tvillingene vet at vi alltid har hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå