Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdag.:klem3::klem3::strix::strix:

Skrevet

Skal jeg bare sitte her med vannkjemmet hår og ikke få lov til å gjøre noen hyss? - Ordet 😕 

• Hjerte 1
Skrevet

Skal ingen komme å hente meg ut av snekkerboden? Har laget mange fine figurer🧜‍♀️🧜‍♂️ 🐉- Ordet

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en fintirsdagskveld.:klem3::klem3::strix::strix:

Endret av Ciaran og Ciara
Skrevet

Nå har Anton kjørt på ordet ved et uhell.

🏥🚑👦🏼🛻👨🏼

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hoppe sier at om Ordet ikke klarer seg så vet hun ikke om hun noensinne vil kunne tilgi Anton. 

Endret av Cid
  • Nyttig 1
Skrevet

Cassidy Tvillingene ser at Ordet spiser kveldsmat nå vi.:spise::spise: Så dette ovenfor er bare Fake News.:nikke::nikke:

Skrevet

Jeg fikk så deilig kveldsmat fra bestefetter Ciaran og bestekusine Ciara :spise: Nå er jeg et mett lite ord

• Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk så deilig kveldsmat fra bestefetter Ciaran og bestekusine Ciara :spise: Nå er jeg et mett lite ord

Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, vi passer alltid på lille Ordet.:hjerte::hjerte:

• Hjerte 1
Skrevet

Ordet og jeg må gå og stelle oss om 5 minutter 

• Hjerte 1
Skrevet

Hvor skal dere? :klo:  Du og Ordet mitt? 

• Hjerte 1
Skrevet

Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finonsdag.:klem3::klem3::strix::strix:

Skrevet

Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld.:klem3::klem3::strix::strix:

Skrevet
Cid skrev (8 timer siden):

Ordet deporteres fortsatt. 

HVA ER DET DU SIER? :sjokk:                                                                              Takk til C&C... :)

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

HVA ER DET DU SIER? :sjokk:                                                                              Takk til C&C... :)

Kommer dyrene nå?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...