Sola de Skrevet 12. august #227541 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Kanskje jeg må lage et sannhetsfilter til ørene dine... Skal snakke med Anton om det. Synes Konstabel Ashworth er et bedre manneemne for bestehoppen min- Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august #227542 Del Skrevet 12. august Sola de skrev (2 minutter siden): Synes Konstabel Ashworth er et bedre manneemne for bestehoppen min- Ordet (egentlig Sola) Han er jo en godt gift mann, Sola. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august #227543 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Han er jo en godt gift mann, Sola. jo ja, stemmer når jeg tenker meg om Kanskje han nummer to da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august #227544 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (45 minutter siden): I alle dager....hvem har hjulpet deg med å finne å alt dette her, lille Ordet mitt? *mistenker en spesiell her* Hun har sett mye tungt og ting som tynger syns ofte utad. Nei, aldri. Hun er hel ved tvers igjennom. Akkurat som meg selv. Kanskje derfor jeg liker henne så godt. Jo, det var du sannelig, lille venn. *heretter må jeg være forsiktig med hva jeg sier, så ikke "ting" kommer på avveie* Ble dyrene urolige nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august #227545 Del Skrevet 12. august Sola: Sikkert gift han også. De er gjerne det når de kommer litt oppi ung voksen-alder. Cid skrev (12 minutter siden): Ble dyrene urolige nå? Ja, må nok kalle dem det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august #227546 Del Skrevet 12. august Tror han siste er gift med ei dame som var med i ugly betty 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august #227547 Del Skrevet 12. august Ja, de finner hverandre i samme yrke ofte. Jeg er jo ikke der, så... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august #227548 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): Sola: Sikkert gift han også. De er gjerne det når de kommer litt oppi ung voksen-alder. Ja, må nok kalle dem det. 🔐🚪🛖🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august #227549 Del Skrevet 12. august De holder øye med deg her ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august #227550 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): De holder øye med deg her ja. Har låst meg inne 🔐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august #227551 Del Skrevet 12. august De er inne i rommet sammen med deg nå og har små usynlighetskapper på seg...de slikker seg rundt munnen og gleder seg til å spise det som er "på menyen"... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august #227552 Del Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): De er inne i rommet sammen med deg nå og har små usynlighetskapper på seg...de slikker seg rundt munnen og gleder seg til å spise det som er "på menyen"... HJEEELP! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august #227553 Del Skrevet 12. august Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august #227554 Del Skrevet 12. august 🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august #227555 Del Skrevet 12. august RIIIIIIIING!!!! RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!!! Deere må komme onkel Cid sender ut nødmeldinger! - Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. august #227556 Del Skrevet 12. august Hippopotomonstrosesquippedaliofobi! *Ææææ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #227557 Del Skrevet 12. august Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finmandagskveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august #227558 Del Skrevet 12. august En fin mandag ønskes dere to også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #227559 Del Skrevet 12. august Sola de skrev (Akkurat nå): En fin mandag ønskes dere to også Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi ønsker deg også en finmandagskveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. august #227560 Del Skrevet 13. august Ordet har en kjæreste, de venter barn sammen 👱🏻♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå