Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sukk: Jeg får ikke gjort noen hyss, når strenge bestemorpolitidamen følger med på meg - Ordet

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Tusen takk. Er litt daff og litt syk kjennes det ut som...eller bare at jeg trenger søvn og vil leve i et kjølig rom.

Ja, for hun er Hoppes storfavoritt. :D ...og hun bor akkurat slik som Hoppe ville ha bodd. ❤️

Cassidy Tvillingene håper at du og Ordet har hatt en finsøndagskveld.:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (28 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at du og Ordet har hatt en finsøndagskveld. 

Varmt. Innestengt. Lite vind. Foran viftene. I halvkoma...så nei, den har ikke vært så bra. Blir nok bedre i morgen. 
Klemmer til dere søte vennene mine. :klem3: :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Varmt. Innestengt. Lite vind. Foran viftene. I halvkoma...så nei, den har ikke vært så bra. Blir nok bedre i morgen. 
Klemmer til dere søte vennene mine. :klem3: :klem3:

Cassidy Tvillingene håper og krysser fingrene våre på at det blir bedre og friskere luft hos deg i morgen vi Hoppe.:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :sukk: Det håper inderlig jeg også. Trodde det skulle bli ferdig snart nå, men...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Takk. :sukk: Det håper inderlig jeg også. Trodde det skulle bli ferdig snart nå, men...

Cassidy Tvillingene har hatt regn og 15 varmegrader her i Bergen i dag, så vi er fornøyde med temperaturen her.:nikke::nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante hoppe sovnet av i heten. Drømte så søtt. Hun var Vera blitt!

Hun arresterte alle sammen som våget å åpne munnen sin om Anton og hva de heter alle sammen.

Så kom favorittkonstabelen hennes inn. Han som var den første av sidekickene til Vera.

Da ble tante hoppe om mulig enda hetere i toppen.

Hun smatt ut av å være Vera til å bli vanlige hoppen og gjett om hun flørtet med favorittkonstabelen sin.

Olala sier jeg bare.

Det gikk som det måtte gå. Tante hoppe og konstabel Ashworth ble smidd i hymens lenker.

Så våknet plutselig tante hoppe. Hun var lei seg for at det bare hadde vært en drøm.

Hoppetaujenta hører hun en britisk stemme si bak seg. Hun snur seg og der står konstabel Ashworth.

Var det ikke noe drøm. Er du virkelig?

My gorgeous Hoppe sa han.

De kysset og levde lykkelig alle sine dager.

- Ordet

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ser at Ordet spiser kveldsmat nå vi.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

Hun er 78 år blitt. Ingen ungfole akkurat :ler:

Hun er egentlig 38 år men ser eldre ut :P 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

:sukk: Jeg får ikke gjort noen hyss, når strenge bestemorpolitidamen følger med på meg - Ordet

Hun viser seg å være korrupt og havner i fengsel. 

Endret av Cid
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cassidy Tvillingene gjetter at Hoppe og Ordet har spist god kveldsmat nå vi.:spise::spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finmandag.:klem3::klem3::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var jeg ikke flink? - Ordet

Jeg skulle skrive stil som første lekse på skolen. Om hva jeg hadde opplevd i ferien. Måtte fortelle om besøk til bestemorpolitidamen og om tante hoppe :nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (17 timer siden):

Tante hoppe sovnet av i heten. Drømte så søtt. Hun var Vera blitt!

Hun arresterte alle sammen som våget å åpne munnen sin om Anton og hva de heter alle sammen.

Så kom favorittkonstabelen hennes inn. Han som var den første av sidekickene til Vera.

Da ble tante hoppe om mulig enda hetere i toppen.

Hun smatt ut av å være Vera til å bli vanlige hoppen og gjett om hun flørtet med favorittkonstabelen sin.

Olala sier jeg bare.

Det gikk som det måtte gå. Tante hoppe og konstabel Ashworth ble smidd i hymens lenker.

Så våknet plutselig tante hoppe. Hun var lei seg for at det bare hadde vært en drøm.

Hoppetaujenta hører hun en britisk stemme si bak seg. Hun snur seg og der står konstabel Ashworth.

Var det ikke noe drøm. Er du virkelig?

My gorgeous Hoppe sa han.

De kysset og levde lykkelig alle sine dager.

- Ordet

I alle dager....hvem har hjulpet deg med å finne å alt dette her, lille Ordet mitt? :klo: *mistenker en spesiell her* 

Cid skrev (16 timer siden):

Hun er egentlig 38 år men ser eldre ut :P 

Hun har sett mye tungt og ting som tynger syns ofte utad.  :( 

Cid skrev (16 timer siden):

Hun viser seg å være korrupt og havner i fengsel. 

Nei, aldri. Hun er hel ved tvers igjennom. Akkurat som meg selv. Kanskje derfor jeg liker henne så godt. :) 

Sola de skrev (7 minutter siden):

Var jeg ikke flink? - Ordet

Jeg skulle skrive stil som første lekse på skolen. Om hva jeg hadde opplevd i ferien. Måtte fortelle om besøk til bestemorpolitidamen og om tante hoppe :nikke:

Jo, det var du sannelig, lille venn. :) 

*heretter må jeg være forsiktig med hva jeg sier, så ikke "ting" kommer på avveie* :ninja: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

I alle dager....hvem har hjulpet deg med å finne å alt dette her, lille Ordet mitt? :klo: *mistenker en spesiell her* 

*heretter må jeg være forsiktig med hva jeg sier, så ikke "ting" kommer på avveie* :ninja: 

Ja, vi små ord har også ører. Når jeg er på besøk hos mine tanter og onkler, så får jeg med meg litt av hvert nemlig. - Ordet

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg må lage et sannhetsfilter til ørene dine... :klo:  Skal snakke med Anton om det. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...