Sola de Skrevet 7. august #227481 Del Skrevet 7. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august #227482 Del Skrevet 7. august Cid skrev (1 time siden): Det er typisk en Cid som later at han er snill mot folk! Slemmen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #227483 Del Skrevet 7. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er typisk en Cid som later at han er snill mot folk! Slemmen! Kommer demonene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. august #227484 Del Skrevet 7. august Nei, de snakker med hverandre om hva de skal finne på for å forsterke straffen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #227485 Del Skrevet 7. august 🛖🔐 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. august #227486 Del Skrevet 7. august Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Nei, de snakker med hverandre om hva de skal finne på for å forsterke straffen. Har de funnet ut? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. august #227487 Del Skrevet 7. august Cassidy Tvillingene ønsker Ordet og alle sammen en finonsdagskveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #227488 Del Skrevet 8. august Nå må jeg ha noen timers pc-frihet. Snakkes. Pass på Ordet for meg. Det er sultent sier det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #227489 Del Skrevet 8. august (endret) Jeg fikk vondt i magen min av fluematen til onkel Cid Det var dårlig gjort, når han vet hvor glad jeg er i mat. Fikk denne av snille tante Sola nam nam nam - Ordet Endret 8. august av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. august #227490 Del Skrevet 8. august Sola de skrev (7 minutter siden): Jeg fikk vondt i magen min av fluematen til onkel Cid Det var dårlig gjort, når han vet hvor glad jeg er i mat. Fikk denne av snille tante Sola nam nam nam - Ordet Kommer Anton ned til meg for å kjefte nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. august #227491 Del Skrevet 8. august Nå har ordet blitt pappa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #227492 Del Skrevet 8. august Feik njus! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. august #227493 Del Skrevet 8. august Sola de skrev (2 minutter siden): Feik njus! Hva er dette da? 🧑🧒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. august #227494 Del Skrevet 8. august Cid skrev (7 minutter siden): Hva er dette da? 🧑🧒 Det min venn, er dine to sønner. Cid jr1 og Cid jr2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. august #227495 Del Skrevet 8. august 🛫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #227496 Del Skrevet 8. august Sola de skrev (3 timer siden): Jeg fikk vondt i magen min av fluematen til onkel Cid Det var dårlig gjort, når han vet hvor glad jeg er i mat. Fikk denne av snille tante Sola nam nam nam - Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #227497 Del Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nå må jeg ha noen timers pc-frihet. Snakkes. Pass på Ordet for meg. Det er sultent sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #227498 Del Skrevet 8. august Ordet sover søtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #227499 Del Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ordet sover søtt. Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en Godnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. august #227500 Del Skrevet 9. august Kort men godt ble det på meg. Må ha mer i morgen...eller kanskje en time i ettermiddag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå