Ciaran og Ciara Skrevet 23. mai #227001 Del Skrevet 23. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå fikk jeg lyst på pepperkake dyppet i iskald melk. Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mai #227002 Del Skrevet 23. mai Lønsj is in the air! Begynner å bli litt tomt i kjøleskapet, så beslutningen om å bestille noe annet er fristende. Lettsindige Hoppe tenker hardt nå... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mai #227003 Del Skrevet 23. mai Ordet har blitt sunn og klarer ikke å la være å tenke på godteri… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mai #227004 Del Skrevet 23. mai Det er nok en godisdemon som sitter på skulderen og frister. De kan være gjenstridige og umulige å få bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mai #227005 Del Skrevet 23. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er nok en godisdemon som sitter på skulderen og frister. De kan være gjenstridige og umulige å få bort. Jeg har ikke spist noe godteri siden ettermiddagen på tirsdag, i går så spiste jeg vårruller med grønnsaker i, mye har endret seg på bare noen dager med andre ord 🤪 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mai #227006 Del Skrevet 23. mai Cid skrev (7 minutter siden): Jeg har ikke spist noe godteri siden ettermiddagen på tirsdag, i går så spiste jeg vårruller med grønnsaker i, mye har endret seg på bare noen dager med andre ord 🤪 Det er jo helt fenomenalt. Er du fornøyd med tilstanden selv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mai #227007 Del Skrevet 23. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er jo helt fenomenalt. Er du fornøyd med tilstanden selv? Ja håper jeg klarer å holde det sånn fremover, det er veldig viktig for meg å bli sunnere og slanke meg. Jeg og mamma gjør det samtidig og går turer sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mai #227008 Del Skrevet 23. mai Gratulerer med gode tanker og gjerninger. Din kropp takker deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mai #227009 Del Skrevet 23. mai Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Gratulerer med gode tanker og gjerninger. Din kropp takker deg. Ja den har definitivt godt av det 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. mai #227010 Del Skrevet 23. mai Cid skrev (2 timer siden): Ja den har definitivt godt av det 😅 Den er på sommerferie på helsefarm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23. mai #227011 Del Skrevet 23. mai Ordet er sulten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23. mai #227012 Del Skrevet 23. mai Cid skrev (2 timer siden): Ja håper jeg klarer å holde det sånn fremover, det er veldig viktig for meg å bli sunnere og slanke meg. Jeg og mamma gjør det samtidig og går turer sammen Lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mai #227013 Del Skrevet 23. mai Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Lykke til Takk var ute på tur nå, føles så godt å komme hjem etter tur 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mai #227014 Del Skrevet 23. mai Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden): Ordet er sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mai #227015 Del Skrevet 23. mai Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Lønsj is in the air! Begynner å bli litt tomt i kjøleskapet, så beslutningen om å bestille noe annet er fristende. Lettsindige Hoppe tenker hardt nå... Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Det er nok en godisdemon som sitter på skulderen og frister. De kan være gjenstridige og umulige å få bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. mai #227016 Del Skrevet 25. mai Ordet er mitt og jeg skal ut i frisk luft en liten stund. Handle litt o.s.v. Ordet blir med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. mai #227017 Del Skrevet 25. mai Ordet ser fram til fest i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mai #227018 Del Skrevet 25. mai Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ordet er mitt og jeg skal ut i frisk luft en liten stund. Handle litt o.s.v. Ordet blir med meg. Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en finlørdag Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai #227019 Del Skrevet 26. mai Fin søndag og glad lite ord i tråden. Kan noen se etter det og gi det mat? Jeg stikker av sted litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mai #227020 Del Skrevet 26. mai Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Fin søndag og glad lite ord i tråden. Kan noen se etter det og gi det mat? Jeg stikker av sted litt. Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en Finsøndagskveld Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå