Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

God lørdag løpende Cid. Jeg skal ha baguette med noe godt på til kvelds nå. :farvel: 

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (4 minutter siden):

🛖🔐🏃‍♂️

:fnise::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (17 timer siden):

God lørdag løpende Cid. Jeg skal ha baguette med noe godt på til kvelds nå. :farvel: 

Er dyrene ferdige med meg nå?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 minutter siden):

Er dyrene ferdige med meg nå?

😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en Godsøndag.:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleMy skrev (3 timer siden):

God søndag alle!

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godsøndag.:klem3::klem3::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke siste ordet men ikke lenge til ser det ut som..nylig innlagt på sykehuset igjen med de samme problemene , kjørt inn i hjerte/kar CT..der var det så forkalket at de ville ikke sende inn kontrastveske.. jeg har utvilsomt et problem , fikk jeg derfra..aterisklorose, eller hva det heter.. høyt blodtrykk, genetisk, revmatisk.. det er et sykdomsforløp som kan starte i veldig ung alder uten at de kan si hvorfor.. har oxo for høyt blodtrykk og puls til at de kan gå inn for å gjøre noe , vil kunne føre til blødninger og ødeleggelser i operasjon.. jeg fikk ihvertfall endelig et svar som jeg visste låg der..så slipper jeg å høre på pisspratet fra helse om hvordan jeg bor og drikker ,abstinenser osv.. jeg måtte rett og slett spørre legene om de noensinne har forsøkt å knipe igjen en hageslange før og sett hva som skjer med trykket i vannspruten og hørt om Bernoulli..bare for å feie pisspratet av veien.. det var da de valgte å sende meg på hjerte/kar CT..jeg hadde rett....

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodtrykksproblemet begynte sakte men sikkert å bygge seg opp for 20 år siden..forverret seg betydelig siste åra..helse har stått i kø for å skylde det på livsstilen min..jeg har sagt det rett ut, slutt med tullpratet, økt blodtrykk skyldes innsnevring og blodtrykksmedisiner er som å koste støv under teppet, innsnevring vil ikke bli noe mindre tvert om den vil øke i retning av fortetning, tilfeldig plakk som seiler i karet kan bli propp.. innsnevringen(e) må finnes og opereres bort ..ja , jeg ble hørt..

dessuten mistenker jeg at , som følge av min sosiale status , har fått tilskrevet noe søppel av blodtrykksmedisiner billigst type, som gir meg alt av bivirkninger.. medisiner må jeg ha slik at hjertet får roe seg nok til at de kan gjøre inngrep..

jeg vet ihvertfall nå akkurat hva jeg må gjøre fremover hva angår dette..det står faktisk på liv og død.. 

fokusere på det og skyve bort alt pisspratet om livsstilen min.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en Godtirsdag.:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ordet og jeg er sammen i dag - endelig mai! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleMy skrev (15 minutter siden):

Og ordet og jeg er sammen i dag - endelig mai! 

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå - etter 15000 skritt - sofatid!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en God1.maikveld.:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LilleMy skrev (3 minutter siden):

Ordet takker for det!

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Cassidy Tvillingene har akkurat sagt Godnatt til Lille Ordet nå i sted.:sover::sover::klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sier jeg snart god natt til meg selv for jeg er trøtt. :gjesp:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...