Hoppetaujenta Skrevet 18. mai #226961 Del Skrevet 18. mai Cid skrev (55 minutter siden): Ordet liker å leke voksen 👱🏻♂️ ...ja for da kan det gjøre så mange dumme ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. mai #226962 Del Skrevet 18. mai Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): ...ja for da kan det gjøre så mange dumme ting. Som å sende dyrene etter meg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. mai #226963 Del Skrevet 18. mai Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det har vært en meget stille dag. Ingen maskiner. Ingen støy. En nabo ordner på verandaen sin. Pusser vinduer. Jeg er i koma og lytter til bedagelig, stille musikk. Prøver å ikke bestille noen godsaker til min dør. Pust med magen. Drikk vann. Jaja. Mitt ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai #226964 Del Skrevet 19. mai Jaja....enda mer stille morgen og jeg skal brygge meg en god kopp til skivene. Mitt ord! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mai #226965 Del Skrevet 19. mai Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jaja....enda mer stille morgen og jeg skal brygge meg en god kopp til skivene. Mitt ord! Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en findag Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai #226966 Del Skrevet 19. mai Vi smiler, neier og takker, ønsker dere også en finfin dag sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai #226967 Del Skrevet 19. mai Jeg har tenkt litt og har kommet frem til at vårslappheten kom for en stund siden og den kan komme til å strekke seg inn i sommervarmen også...og så blir jeg litt mer meg selv igjen når kjøligheten overtar. Det tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mai #226968 Del Skrevet 19. mai Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Jaja....enda mer stille morgen og jeg skal brygge meg en god kopp til skivene. Mitt ord! Pga dyra? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. mai #226969 Del Skrevet 19. mai Ordet hjelper til med å rydde i klær i varmen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mai #226970 Del Skrevet 19. mai Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Vi smiler, neier og takker, ønsker dere også en finfin dag sammen. Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg har tenkt litt og har kommet frem til at vårslappheten kom for en stund siden og den kan komme til å strekke seg inn i sommervarmen også...og så blir jeg litt mer meg selv igjen når kjøligheten overtar. Det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai #226971 Del Skrevet 19. mai Dyrene ble samlet sammen og sendt bort for hele neste uke. De skal på forverringsanstalt. Wow! Nå kan Cid glede seg tror jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mai #226972 Del Skrevet 19. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Dyrene ble samlet sammen og sendt bort for hele neste uke. De skal på forverringsanstalt. Wow! Nå kan Cid glede seg tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. mai #226973 Del Skrevet 19. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Dyrene ble samlet sammen og sendt bort for hele neste uke. De skal på forverringsanstalt. Wow! Nå kan Cid glede seg tror jeg... som er kodeord for slakteriet 🥩🍖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mai #226974 Del Skrevet 19. mai Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en God1.Pinsedagkveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai #226975 Del Skrevet 20. mai Cid skrev (12 timer siden): som er kodeord for slakteriet 🥩🍖 Så visst ikke! De skal lære nye avhørsmetoder som er fullstendig grusomme. Kan ikke skrive om dem her. Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker Ordet en God1.Pinsedagkveld. Tusen takk fra Ordet på en pinsedagskveldsmorgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #226976 Del Skrevet 20. mai Hoppetaujenta skrev (49 minutter siden): Så visst ikke! De skal lære nye avhørsmetoder som er fullstendig grusomme. Kan ikke skrive om dem her. Tusen takk fra Ordet på en pinsedagskveldsmorgen. Snudde de og dro tilbake når de så innlegget mitt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai #226977 Del Skrevet 20. mai Cid skrev (1 minutt siden): Snudde de og dro tilbake når de så innlegget mitt? De venter i det stille og slår til når du IKKE venter det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #226978 Del Skrevet 20. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): De venter i det stille og slår til når du IKKE venter det. 🛖🔑🚪🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai #226979 Del Skrevet 20. mai Cid skrev (3 minutter siden): 🛖🚪🏃♂️ Haha...i søvne er han forsvarsløs... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mai #226980 Del Skrevet 20. mai Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Haha...i søvne er han forsvarsløs... 🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå