Ciaran og Ciara Skrevet 2. mai #226921 Del Skrevet 2. mai Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nå sier jeg snart god natt til meg selv for jeg er trøtt. Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. mai #226922 Del Skrevet 5. mai Ordet drikker pils 👱🏻♂️🍺 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. mai #226923 Del Skrevet 6. mai Cassidy Tvillingene sier at Ordet drikker brus vi.🥤🥤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai #226924 Del Skrevet 9. mai I dag om ei uke er det "lille-17-mai" og den uka kommer til å gå styggfort! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mai #226925 Del Skrevet 9. mai Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): I dag om ei uke er det "lille-17-mai" og den uka kommer til å gå styggfort! Blir det pils på ordet da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai #226926 Del Skrevet 9. mai Cid skrev (2 minutter siden): Blir det pils på ordet da? Selvsagt ikke, for vi drikker ikke alkoholer vi. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. mai #226927 Del Skrevet 9. mai Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Selvsagt ikke, for vi drikker ikke alkoholer vi. Kommer Anton nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai #226928 Del Skrevet 9. mai Cid skrev (9 minutter siden): Kommer Anton nå? Nei, han er opptatt med litt lett trening i skog og mark og en liten fisketur med stanga på skulderen etterpå. Skulle vise Ordet hvordan slikt går til. Fisk kommer ikke fra butikken. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai #226929 Del Skrevet 9. mai Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nei, han er opptatt med litt lett trening i skog og mark og en liten fisketur med stanga på skulderen etterpå. Skulle vise Ordet hvordan slikt går til. Fisk kommer ikke fra butikken. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Selvsagt ikke, for vi drikker ikke alkoholer vi. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): I dag om ei uke er det "lille-17-mai" og den uka kommer til å gå styggfort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai #226930 Del Skrevet 10. mai Jaja...da får jeg si hade for noen timer og sette i gang nistelagingen. Ordet er mitt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai #226931 Del Skrevet 10. mai Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jaja...da får jeg si hade for noen timer og sette i gang nistelagingen. Ordet er mitt. Cassidy Tvillingene ønsker deg og Ordet en Godfredag Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #226932 Del Skrevet 10. mai Ordet har begynt å snuse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai #226933 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Ordet har begynt å snuse. Cassidy Tvillingene gjetter at det er å snuse opp spor du mener.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #226934 Del Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene gjetter at det er å snuse opp spor du mener.😉😉 Spor og muffins 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai #226935 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Spor og muffins Da får Cassidy Tvillingene bake litt muffins vi også, sånn at vi lager litt forvirring i sporsøkingen.🧁🧁😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. mai #226936 Del Skrevet 10. mai Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Da får Cassidy Tvillingene bake litt muffins vi også, sånn at vi lager litt forvirring i sporsøkingen.🧁🧁😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mai #226937 Del Skrevet 10. mai KnekkeBørre skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Kakemonsteret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai #226938 Del Skrevet 11. mai Vi har lyst på saftig formkake i dag, men har det ikke. Skulle kjent ei gammal bakedame eller mann, ruslet innom kjøkkenet og slått av en liten prat/kjøpt tre enheter av god bakst med meg hjem. DET hadde vært noe det. Ordet mitt nikker og er helt enig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. mai #226939 Del Skrevet 11. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Vi har lyst på saftig formkake i dag, men har det ikke. Skulle kjent ei gammal bakedame eller mann, ruslet innom kjøkkenet og slått av en liten prat/kjøpt tre enheter av god bakst med meg hjem. DET hadde vært noe det. Ordet mitt nikker og er helt enig. Vi? Du og Anton? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mai #226940 Del Skrevet 11. mai Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Vi har lyst på saftig formkake i dag, men har det ikke. Skulle kjent ei gammal bakedame eller mann, ruslet innom kjøkkenet og slått av en liten prat/kjøpt tre enheter av god bakst med meg hjem. DET hadde vært noe det. Ordet mitt nikker og er helt enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå