Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Nå skal det skje og det raser snø fra taket, så kanskje det smelter ute? Hadde vært fint å våkne opp til tørr asfalt nå. 🥱

Cassidy Tvillingene kan fortelle at her i Bergen har all snøen og isen regnet vekk.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ordet ser trist ut her, men syns det høres kjempefint ut. :D Verdens beste julegave - måtte det holde seg slik. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Ordet ser trist ut her, men syns det høres kjempefint ut. :D Verdens beste julegave - måtte det holde seg slik. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var tenkt å skrive en klage til øvre eiker kommune sin rådmann vedr  at foreldrene sender barna sine inn på datarommet , eneste plassen i bygget uten kameraovervåking...og vi vet alle hva de svina av foreldre kan dikte opp ...så jeg gikk inn på kommunens hjemmeside for å finne rådmannen..... og hvem var det ...Mari 15 år ...så det var jo bare å glemme...

barna skal ha beskyttelse i det offentlige rom ..ja...men de skal vi voksne også ha...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordet strekker seg og våkner. Det gjør jeg også, selv om jeg har stått opp for lengst. Morn alle sammen. :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Ordet strekker seg og våkner. Det gjør jeg også, selv om jeg har stått opp for lengst. Morn alle sammen. :) 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg akutt småsulten og da lager jeg og Ordet mitt posepotetmos, litt grønnsaker og et par småpølser. :nikke: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Nå ble jeg akutt småsulten og da lager jeg og Ordet mitt posepotetmos, litt grønnsaker og et par småpølser. :nikke: 

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En vakker dag før året er omme, så skal jeg koke poteter og lage mos fra bunnen av, for den blir bedre enn fra pose. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

En vakker dag før året er omme, så skal jeg koke poteter og lage mos fra bunnen av, for den blir bedre enn fra pose. :) 

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ordet er dessuten mitt, så slapp av alle sammen. :D 

Ingen protester fra Cassidy Tvillingene på det.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...