Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Nå skal det skje og det raser snø fra taket, så kanskje det smelter ute? Hadde vært fint å våkne opp til tørr asfalt nå. 🥱

Cassidy Tvillingene kan fortelle at her i Bergen har all snøen og isen regnet vekk.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ordet ser trist ut her, men syns det høres kjempefint ut. :D Verdens beste julegave - måtte det holde seg slik. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Ordet ser trist ut her, men syns det høres kjempefint ut. :D Verdens beste julegave - måtte det holde seg slik. 

:klem3::klem3:

Skrevet

Cassidy Tvillingene har sett at Lille Ordet sov trygt og godt i natt vi.:nikke::nikke:

Skrevet

var tenkt å skrive en klage til øvre eiker kommune sin rådmann vedr  at foreldrene sender barna sine inn på datarommet , eneste plassen i bygget uten kameraovervåking...og vi vet alle hva de svina av foreldre kan dikte opp ...så jeg gikk inn på kommunens hjemmeside for å finne rådmannen..... og hvem var det ...Mari 15 år ...så det var jo bare å glemme...

barna skal ha beskyttelse i det offentlige rom ..ja...men de skal vi voksne også ha...

• Nyttig 1
Skrevet

Cassidy Tvillingene kommer på besøk til Ordet i dag.:klem3::klem3:

Skrevet

las nettopp i avisa nordland..an.no....hund drept av ørn...litt fysen den havørna der .p

• Nyttig 1
Skrevet

Cassidy Tvillingene har komt med potetgull til Ordet i kveld.🥔🥔🟡🟡

• Liker 1
Skrevet

Cassidy Tvillingene har gitt Nattaklemmer til Ordet vi.:sover::sover::klem3::klem3:

Skrevet

Ordet strekker seg og våkner. Det gjør jeg også, selv om jeg har stått opp for lengst. Morn alle sammen. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Ordet strekker seg og våkner. Det gjør jeg også, selv om jeg har stått opp for lengst. Morn alle sammen. :) 

:klem3::klem3:

Skrevet

Nå ble jeg akutt småsulten og da lager jeg og Ordet mitt posepotetmos, litt grønnsaker og et par småpølser. :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Nå ble jeg akutt småsulten og da lager jeg og Ordet mitt posepotetmos, litt grønnsaker og et par småpølser. :nikke: 

:spise::spise:

Skrevet

En vakker dag før året er omme, så skal jeg koke poteter og lage mos fra bunnen av, for den blir bedre enn fra pose. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

En vakker dag før året er omme, så skal jeg koke poteter og lage mos fra bunnen av, for den blir bedre enn fra pose. :) 

:spise::spise:

Skrevet

Ordet er dessuten mitt, så slapp av alle sammen. :D 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ordet er dessuten mitt, så slapp av alle sammen. :D 

Ingen protester fra Cassidy Tvillingene på det.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Skrevet

Fint. :)  Det er bare ett svar her nemlig...

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...