Lykke Li Skrevet 31. august 2021 #204541 Del Skrevet 31. august 2021 Dr. Ops skrev (Akkurat nå): Ja Sprekt! Grei temperatur på vannet? Ca 18 grader, så helt ålreit norsk sommertemperatur på vannet 👍🏻 Skal teste vannet igjen hvertfall en gang denne uka, så krysser fingerene for at det ikke blir mye kaldere. Har avtale om å bade en gang i mnd. hvertfall frem til jul, fra nå på fredag, og det kan jo fort bli kaldt 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 31. august 2021 #204542 Del Skrevet 31. august 2021 Lykke Li skrev (Akkurat nå): Ca 18 grader, så helt ålreit norsk sommertemperatur på vannet 👍🏻 Skal teste vannet igjen hvertfall en gang denne uka, så krysser fingerene for at det ikke blir mye kaldere. Har avtale om å bade en gang i mnd. hvertfall frem til jul, fra nå på fredag, og det kan jo fort bli kaldt 🙈 Lykke til! Tar gjerne rapporter underveis, hvis du er her inne og tilfeldigvis kommer på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 31. august 2021 #204543 Del Skrevet 31. august 2021 Dr. Ops skrev (9 minutter siden): Lykke til! Tar gjerne rapporter underveis, hvis du er her inne og tilfeldigvis kommer på det Jeg er innom nesten hver dag, så rapport kommer. Må jo helt sikkert skryte litt av meg selv når vinteren kommer og jeg bader 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tenk positivt Skrevet 31. august 2021 #204544 Del Skrevet 31. august 2021 Ordet fikk endelig kjølt seg ned, helt til i morgen, da bllir det like varmt🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 31. august 2021 #204545 Del Skrevet 31. august 2021 Ordet får loff med syltetøy på til kveldsmat i dag 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. august 2021 #204546 Del Skrevet 31. august 2021 God kveld Ordet ser på partilederdebatten sammen med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. september 2021 #204547 Del Skrevet 1. september 2021 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. september 2021 #204548 Del Skrevet 1. september 2021 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2021 #204549 Del Skrevet 1. september 2021 Lykke Li skrev (13 timer siden): Har avtale om å bade en gang i mnd. hvertfall frem til jul, fra nå på fredag, og det kan jo fort bli kaldt 🙈 @Lykke Li: NÅ er jeg veldig imponert over ditt løfte til hvem det nå er. Du gjør det jeg ikke klarer, for jeg kan bare gå i vannet til +16....kanskje femten, men da må det være veldig varmt og god tørkevind på land. Jeg heier på deg og ser frem til gjentagende rapporter. Ordet er ditt (litt) bare fordi jeg blir imponert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 1. september 2021 #204550 Del Skrevet 1. september 2021 Løftet er til ei venninne som driver med isbading på grunn av angst (visste du at det har positiv virkning på angst? Altså, angsten blir redusert dersom mat isbader jevnlig)🤔 Så jeg tenkte jeg kunne prøve, og vi snakket litt om det, og fant ut at en gang i mnd. er et bra sted å starte. Men mulig vi må avlyse fredagen, for jeg har blitt forkjøla (men negativ koronatest) og har ligget på sofaen hele dagen 😩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2021 #204551 Del Skrevet 1. september 2021 Oijj...nei det visste jeg ikke. Verdt å teste ut. En gang i uka høres ut som en bra medisin da? God bedring fra vondtene som du har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirrie Jæ Skrevet 1. september 2021 #204552 Del Skrevet 1. september 2021 " ...Er bare jærri'n min sitt Ord. For nemlig å tenk å sånn!! " - Stutt-Karlsson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirrie Jæ Skrevet 1. september 2021 #204553 Del Skrevet 1. september 2021 " tassaha for alte samma å sånn... () " - Stutt-Kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2021 #204554 Del Skrevet 1. september 2021 Mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lirrie Jæ Skrevet 1. september 2021 #204555 Del Skrevet 1. september 2021 Særlig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2021 #204556 Del Skrevet 2. september 2021 ...og jeg er alltid tante Hoppes, selv om ukjente krefter forsøker å overbevise innbyggerne om noe helt annet. - Ordet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke Li Skrevet 2. september 2021 #204557 Del Skrevet 2. september 2021 Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): ...og jeg er alltid tante Hoppes, selv om ukjente krefter forsøker å overbevise innbyggerne om noe helt annet. - Ordet Nå har du hatt ordet kjempelenge, så nå tar jeg med meg ordet ut på vandring i de sene nattetimer. Vi har vært stuck inne i hele dag pga den dumme forkjølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2021 #204558 Del Skrevet 3. september 2021 God bedring og nå er det mitt igjen og her er vi (bank-i-tastaturet) helt friske...litt til i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. september 2021 #204559 Del Skrevet 3. september 2021 Pizza til Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2021 #204560 Del Skrevet 3. september 2021 Jeg skal hilse fra Ordet som slafser og har munnen helt full og er lykkelig...og hvis jeg tar bort de vonde sorte luringene, så kan jeg ta ei flis jeg også. Takk. God kveldsmat det der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå