Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Dr. Ops skrev (Akkurat nå):

Ja :takke:

Sprekt! Grei temperatur på vannet?

Ca 18 grader, så helt ålreit norsk sommertemperatur på vannet 👍🏻 

Skal teste vannet igjen hvertfall en gang denne uka, så krysser fingerene for at det ikke blir mye kaldere. Har avtale om å bade en gang i mnd. hvertfall frem til jul, fra nå på fredag, og det kan jo fort bli kaldt 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke Li skrev (Akkurat nå):

Ca 18 grader, så helt ålreit norsk sommertemperatur på vannet 👍🏻 

Skal teste vannet igjen hvertfall en gang denne uka, så krysser fingerene for at det ikke blir mye kaldere. Har avtale om å bade en gang i mnd. hvertfall frem til jul, fra nå på fredag, og det kan jo fort bli kaldt 🙈

Lykke til! Tar gjerne rapporter underveis, hvis du er her inne og tilfeldigvis kommer på det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (9 minutter siden):

Lykke til! Tar gjerne rapporter underveis, hvis du er her inne og tilfeldigvis kommer på det :jepp:

Jeg er innom nesten hver dag, så rapport kommer. Må jo helt sikkert skryte litt av meg selv når vinteren kommer og jeg bader :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke Li skrev (13 timer siden):

Har avtale om å bade en gang i mnd. hvertfall frem til jul, fra nå på fredag, og det kan jo fort bli kaldt 🙈

@Lykke Li: NÅ er jeg veldig imponert over ditt løfte til hvem det nå er. Du gjør det jeg ikke klarer, for jeg
kan bare gå i vannet til +16....kanskje femten, men da må det være veldig varmt og god tørkevind på land.
Jeg heier på deg og ser frem til gjentagende rapporter. :hoppe: Ordet er ditt (litt) bare fordi jeg blir imponert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løftet er til ei venninne som driver med isbading på grunn av angst (visste du at det har positiv virkning på angst? Altså, angsten blir redusert dersom mat isbader jevnlig)🤔 

Så jeg tenkte jeg kunne prøve, og vi snakket litt om det, og fant ut at en gang i mnd. er et bra sted å starte. 

Men mulig vi må avlyse fredagen, for jeg har blitt forkjøla (men negativ koronatest) og har ligget på sofaen hele dagen 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijj...nei det visste jeg ikke. Verdt å teste ut. En gang i uka høres ut som en bra medisin da? ;) 

God bedring fra vondtene som du har. :dagens-rose:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og jeg er alltid tante Hoppes,
selv om ukjente krefter forsøker å overbevise innbyggerne om noe helt annet. - Ordet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (15 timer siden):

...og jeg er alltid tante Hoppes,
selv om ukjente krefter forsøker å overbevise innbyggerne om noe helt annet. - Ordet 

Nå har du hatt ordet kjempelenge, så nå tar jeg med meg ordet ut på vandring i de sene nattetimer. Vi har vært stuck inne i hele dag pga den dumme forkjølelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring og nå er det mitt igjen og her er vi (bank-i-tastaturet) helt friske...litt til i alle fall. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hilse fra Ordet som slafser og har munnen helt full og er lykkelig...og hvis jeg tar bort
de vonde sorte luringene, så kan jeg ta ei flis jeg også. Takk. :tommelopp: God kveldsmat det der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...