Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Da er det kanskje på tide med en liten godsak i denne slunkne tråden? :jepp:  Jepp, der sa du noe, tante H! - Ordet
phpafsk8j.956x390c.jpg
                                                        Eplekake og iskrem. Værsågod og mere på forumkjøkkenet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Da er det kanskje på tide med en liten godsak i denne slunkne tråden? :jepp:  Jepp, der sa du noe, tante H! - Ordet
phpafsk8j.956x390c.jpg
                                                        Eplekake og iskrem. Værsågod og mere på forumkjøkkenet. 

:daane: Den ser himmelsk god ut!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Sola de skrev:

Hoppemor! Har ikke du endelig lov til å spise is?

Jeg hadde en liten fri-uke eller noe sånn for noen uker siden og tok den litt tidlig mot at jeg lovet meg selv å holde meg unna alt sånt resten av året...og det har jeg tenkt å holde. Ingen pepperkaker eller andre julemater/godis i år. :opplyser: 

3 timer siden, mia83 skrev:

Får høre på Erna og ikke reise bort i helgen 

Jeg skal også bli hjemme og isolere meg nå. Jeg gjør det med lett hjerte, for jeg vet hva som er på spill...

55 minutter siden, Airman skrev:

:sno: bye 

Erik? :klo: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg hadde en liten fri-uke eller noe sånn for noen uker siden og tok dn litt tidlig mot at jeg lovet meg selv å holde meg unna alt sånt resten av året...og det har jeg tenkt å holde. Ingen pepperkaker eller andre julemater/godis i år. :opplyser: 

Jeg skal også bli hjemme og isolere meg nå. Jeg gjør det med lett hjerte, for jeg vet hva som er på spill...    Erik? :klo: 

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg hadde en liten fri-uke eller noe sånn for noen uker siden og tok dn litt tidlig mot at jeg lovet meg selv å holde meg unna alt sånt resten av året...og det har jeg tenkt å holde. Ingen pepperkaker eller andre julemater/godis i år. :opplyser: 

Jeg skal også bli hjemme og isolere meg nå. Jeg gjør det med lett hjerte, for jeg vet hva som er på spill...

Erik? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Samme her! Ikke noe offer for meg sånn sett. Vil heller ta den planlagte reisen senere når jeg faktisk kan nyte turen :jepp:

Til utlandet skal jeg ikke før neste år iallefall. Kanskje ikke før 2022. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godmorgen til deg også. Merkelig nok kjenner jeg iskald fun saft og ikke din varme når jeg legger fingrene rundt glasset. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...