Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og lurer på om jeg skal bestille en frokostlevering til husfaren neste uke, men får opp feilmelding på leveringsadressen. :klo: Og så jeg som hadde sett fram til ferske rundstykker rett på døra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Well...da logger jeg av og gjør litt forefallende....fikser litt tøy til i morgen og tar siste oppvasken
og så skal jeg i seng tidlig. Jeg kjenner meg veldig fornuftig i disse dager faktisk og det er herlig. :jepp:  Natta alle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Well...da logger jeg av og gjør litt forefallende....fikser litt tøy til i morgen og tar siste oppvasken
og så skal jeg i seng tidlig. Jeg kjenner meg veldig fornuftig i disse dager faktisk og det er herlig. :jepp:  Natta alle. 

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye vettug undring her i dag. :jepp:  Jeg skal se netflix nå. Over og ut for en stund herfra. *poff*  :goodbye: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kjøttbollene så gode ut og jeg har aldri laget dem så små før, men munnfuller i hver passer sikkert helt fint.
Må bare lage flere av dem da. :spise:          Kanskje vi skulle lage flere ord også, tenkte jeg...men fikk stygt blikk
og dask-på-lanken-korreks av Ordet som forlanger å få være det eneste Ordet som vi skal småpusle og bry oss
om her. Klart at du er vår eneste, lille venn. Mitt Ord er du. :klem: Engelsk frokosttallerken til deg, my precious! 
full-english-breakfast-engelsk-morgenmad Kos deg. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...