Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Jerry Lee said:

Ok. Så helt umulig er det ikke. Det er bra. :)  Man må glede "de gamle"...ikke BARE omvendt.

-  Ja, må ut å kjøpe jeg, og.  En prøvesmak før jeg lager til gamle mor og enda eldre samboer.  Tradisjon i årevis.  Enten på hytta, deres hytte eller hjemme hos dem.   Ser jo hvor fornøyde de er og jeg koser meg sjæl, og.  😀

Jeg lover, jeg er ganske god på det altså. Man må verdsette de mens man har dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Kruset skrev:

Jeg lover, jeg er ganske god på det altså. Man må verdsette de mens man har dem.

Nettopp.  Og disse små tingene som f.eks. å lage mat til DEM av og til...ikke bare ta i mot...   Vel jeg ser det gleder.   ☺

Mistet min far for 25 år siden, og fikk aldri gjort slikt med ham. Det er litt sårt.  Ble flinkere etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee said:

Nettopp.  Og disse små tingene som f.eks. å lage mat til DEM av og til...ikke bare ta i mot...   Vel jeg ser det gleder.   ☺

Mistet min far for 25 år siden, og fikk aldri gjort slikt med ham. Det er litt sårt.  Ble flinkere etter det.

Lei for å høre det.

Fra tid til annen har familiens unge laget adventskalendere/julestrømper/påskeegg til de eldre. At vi lager mat når de er på besøk er nærmest en selvfølge. Det er hyggelig å glede noen slik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kruset skrev:

Lei for å høre det.

Fra tid til annen har familiens unge laget adventskalendere/julestrømper/påskeegg til de eldre. At vi lager mat når de er på besøk er nærmest en selvfølge. Det er hyggelig å glede noen slik. :)

Ser for meg Kruset i skredderstilling, tunga i munnviken og ivrig konsentrert.   😉

Ja, det er hyggelig, og koster så lite.   ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Manman! Ehhh...det ble feil. Namnam! :fnise: 

...og så vil jeg bare si at man ikke trenger en femtiliters gryte for å lage god fårikål. Jeg er bare meg
og en vanlig gryte går helt fint. Jeg kutter kålen og kjøttet opp i mindre biter enn vanlig, men det blir
akkurat like godt fordetom. :jepp:  Litt fårikål er mye bedre enn ingen fårikål! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Manman! Ehhh...det ble feil. Namnam! :fnise: 

...og så vil jeg bare si at man ikke trenger en femtiliters gryte for å lage god fårikål. Jeg er bare meg
og en vanlig gryte går helt fint. Jeg kutter kålen og kjøttet opp i mindre biter enn vanlig, men det blir
akkurat like godt fordetom. :jepp:  Litt fårikål er mye bedre enn ingen fårikål! 

Nettopp.  Til meg sjøl bruker jeg mindre kjele nok til 2 dagers bespisning.  ☺

Til flere sultne har jeg en stooor kjele + den ovennevnte.  Mat for 3-4 personer i to dager.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Tante og jeg har fanget mat som var "for god til å gå" i dag og det var kjempegodt altså!  :jepp:  - Ordet

Hæ?   :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh...det sto på engelsk, men jeg husker ikke helt. Den var bare for god til å la gå fra seg og den var billig! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ehh...det sto på engelsk, men jeg husker ikke helt. Den var bare for god til å la gå fra seg og den var billig! :jepp: 

Jammen...hva var det, da?  😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"  æsså mye veldig mye gnål

rundtomkring her om fårikål.

Så jeg håper snart at jærri'n min

snart handler lammekjøttet inn.     :jepp:   :spise:  "

-   Ordet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Stella Rose skrev:

Ja det kunne jeg tenke meg, du gjorde :)

Ja. For nå er det tiden. Et helt år siden sist...nesten.  Og jeg har sjæl hausa det opp flere steder.   :fnise:

Men som sagt...nydelig det andre, også.   😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...