Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 hour ago, Jerry Lee said:

Jo'a.  Men med DE korte beina er det ikke rart Ordet mitt er sur på fotball....    :fnise:

Eller kanskje mest fordi ordet er rund nok til at noen kan ta feil av det og ballen? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kruset skrev:

Eller kanskje mest fordi ordet er rund nok til at noen kan ta feil av det og ballen? :fnise:

:skratte:

Det skal man nok ikke se HELT bort i fra...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rumle skrev:

Hva prøvde du?

Hva fikk jeg? Fem assorterte, godt påsmurte hele rundstykker, div. frukt, yoghurt. :)  Oppdaget et nytt utsalg et lite stykke fra meg også, så neste gang skal jeg forsøke å få tak i middag. Det blir spennende å få overraskelsesmat for en hyggelig liten sum. :jepp: 

I starten var det nesten ingen her hvor jeg bor, men butikkene hiver seg på etter hvert som det går opp for dem at dette er en fin mulighetn og vinn-vinn for alle. Anbefales. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva fikk jeg? Fem assorterte, godt påsmurte hele rundstykker, div. frukt, yoghurt. :)  Oppdaget et nytt utsalg et lite stykke fra meg også, så neste gang skal jeg forsøke å få tak i middag. Det blir spennende å få overraskelsesmat for en hyggelig liten sum. :jepp: 

I starten var det nesten ingen her hvor jeg bor, men butikkene hiver seg på etter hvert som det går opp for dem at dette er en fin mulighetn og vinn-vinn for alle. Anbefales. 

Henter man det sjøl da, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må det ja. Man holder et øye med de plassene som legger ut ting for salg via en app på mobilen. Så kjøper en og får som regel tilslag (men det kan være mange om beinet også), betaler via sitt bankkort (går veldig greit alt sammen) og et klokkeslett det må hentes innen. Må beregne litt tid for å finne parkeringsplass om det er sentralt etc. :spise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Må det ja. Man holder et øye med de plassene som legger ut ting for salg via en app på mobilen. Så kjøper en og får som regel tilslag (men det kan være mange om beinet også), betaler via sitt bankkort (går veldig greit alt sammen) og et klokkeslett det må hentes innen. Må beregne litt tid for å finne parkeringsplass om det er sentralt etc. :spise: 

Ok. Takk.   Og takk for tipset.  :)   Skal lese nøyere om det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hva fikk jeg? Fem assorterte, godt påsmurte hele rundstykker, div. frukt, yoghurt. :)  Oppdaget et nytt utsalg et lite stykke fra meg også, så neste gang skal jeg forsøke å få tak i middag. Det blir spennende å få overraskelsesmat for en hyggelig liten sum. :jepp: 

I starten var det nesten ingen her hvor jeg bor, men butikkene hiver seg på etter hvert som det går opp for dem at dette er en fin mulighetn og vinn-vinn for alle. Anbefales. 

Kjempesmart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns faktisk jeg også. :jepp:  Nå må det sies at jeg tre andre ganger har blitt litt skuffet, for det var kun
fine hjemmebakte klumperundstykker med kjempefrø og små frø og alt jeg egentlig ikke er så begeistret for. 
Håpet at jeg skulle få noe kake eller noe kjempegodt jeg... Noen ganger er snusfornuftig mat litt skuffende. :ninja: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"  kald ærtete stuing på brødskiva vår

 det er jo eneste kveldemat som vi får.

   Men med litt salt på å mjælka på si'

så er vi fornøyde både meg å jærri lie.     :spise:  "

-   Ordet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Stella Rose skrev:

Ordet er på bandøving

 

images?q=tbn:ANd9GcQBNJz_MYx8AnDluOAqxy1

"  ja-ah er meg som speller på bikkjehuset.  Det er gøysomt.   :Nikke:  "

-   Ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Stella Rose skrev:

Nå er det straks middagstid og ordet skal steke koteletter :)

 

Flott. Men etter å ha sist pizza med meg.    :opplyser:

"  ja åsså lurer jeg på åfferno' som du mener vi skal ha TIL kåtelettene...   :jepp:  "   -  Ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...