Kruset Skrevet 14. september 2018 #180141 Del Skrevet 14. september 2018 3 minutter siden, Jerry Lee said: Ok. Så helt umulig er det ikke. Det er bra. Man må glede "de gamle"...ikke BARE omvendt. - Ja, må ut å kjøpe jeg, og. En prøvesmak før jeg lager til gamle mor og enda eldre samboer. Tradisjon i årevis. Enten på hytta, deres hytte eller hjemme hos dem. Ser jo hvor fornøyde de er og jeg koser meg sjæl, og. 😀 Jeg lover, jeg er ganske god på det altså. Man må verdsette de mens man har dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. september 2018 #180142 Del Skrevet 14. september 2018 1 minutt siden, Kruset skrev: Jeg lover, jeg er ganske god på det altså. Man må verdsette de mens man har dem. Nettopp. Og disse små tingene som f.eks. å lage mat til DEM av og til...ikke bare ta i mot... Vel jeg ser det gleder. ☺ Mistet min far for 25 år siden, og fikk aldri gjort slikt med ham. Det er litt sårt. Ble flinkere etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 14. september 2018 #180143 Del Skrevet 14. september 2018 1 minutt siden, Jerry Lee said: Nettopp. Og disse små tingene som f.eks. å lage mat til DEM av og til...ikke bare ta i mot... Vel jeg ser det gleder. ☺ Mistet min far for 25 år siden, og fikk aldri gjort slikt med ham. Det er litt sårt. Ble flinkere etter det. Lei for å høre det. Fra tid til annen har familiens unge laget adventskalendere/julestrømper/påskeegg til de eldre. At vi lager mat når de er på besøk er nærmest en selvfølge. Det er hyggelig å glede noen slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. september 2018 #180144 Del Skrevet 14. september 2018 3 minutter siden, Kruset skrev: Lei for å høre det. Fra tid til annen har familiens unge laget adventskalendere/julestrømper/påskeegg til de eldre. At vi lager mat når de er på besøk er nærmest en selvfølge. Det er hyggelig å glede noen slik. Ser for meg Kruset i skredderstilling, tunga i munnviken og ivrig konsentrert. 😉 Ja, det er hyggelig, og koster så lite. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. september 2018 #180145 Del Skrevet 14. september 2018 " å endelig holdte dem schmella så jeg får sove. Natta. " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 14. september 2018 #180146 Del Skrevet 14. september 2018 Opp og hopp nå er det fredda og her er frokosten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2018 #180147 Del Skrevet 14. september 2018 Manman! Ehhh...det ble feil. Namnam! ...og så vil jeg bare si at man ikke trenger en femtiliters gryte for å lage god fårikål. Jeg er bare meg og en vanlig gryte går helt fint. Jeg kutter kålen og kjøttet opp i mindre biter enn vanlig, men det blir akkurat like godt fordetom. Litt fårikål er mye bedre enn ingen fårikål! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. september 2018 #180148 Del Skrevet 14. september 2018 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Manman! Ehhh...det ble feil. Namnam! ...og så vil jeg bare si at man ikke trenger en femtiliters gryte for å lage god fårikål. Jeg er bare meg og en vanlig gryte går helt fint. Jeg kutter kålen og kjøttet opp i mindre biter enn vanlig, men det blir akkurat like godt fordetom. Litt fårikål er mye bedre enn ingen fårikål! Nettopp. Til meg sjøl bruker jeg mindre kjele nok til 2 dagers bespisning. ☺ Til flere sultne har jeg en stooor kjele + den ovennevnte. Mat for 3-4 personer i to dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2018 #180149 Del Skrevet 14. september 2018 Tante og jeg har fanget mat som var "for god til å gå" i dag og det var kjempegodt altså! - Ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. september 2018 #180150 Del Skrevet 14. september 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Tante og jeg har fanget mat som var "for god til å gå" i dag og det var kjempegodt altså! - Ordet Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2018 #180151 Del Skrevet 14. september 2018 Ehh...det sto på engelsk, men jeg husker ikke helt. Den var bare for god til å la gå fra seg og den var billig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. september 2018 #180152 Del Skrevet 14. september 2018 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ehh...det sto på engelsk, men jeg husker ikke helt. Den var bare for god til å la gå fra seg og den var billig! Jammen...hva var det, da? 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. september 2018 #180153 Del Skrevet 14. september 2018 " nysseskjerrig jeg å nå. Sjæl har meg åsså jærri'n min spist kottiser med ting til. " - Ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. september 2018 #180154 Del Skrevet 14. september 2018 " æsså mye veldig mye gnål rundtomkring her om fårikål. Så jeg håper snart at jærri'n min snart handler lammekjøttet inn. " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 14. september 2018 #180155 Del Skrevet 14. september 2018 Vær så god, og forsyn dere 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 14. september 2018 #180156 Del Skrevet 14. september 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 14. september 2018 #180157 Del Skrevet 14. september 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. september 2018 #180158 Del Skrevet 14. september 2018 Nydelig alt sammen, Stella. Men gikk nok for første gryta nå, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 14. september 2018 #180159 Del Skrevet 14. september 2018 Ja det kunne jeg tenke meg, du gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 14. september 2018 #180160 Del Skrevet 14. september 2018 1 minutt siden, Stella Rose skrev: Ja det kunne jeg tenke meg, du gjorde Ja. For nå er det tiden. Et helt år siden sist...nesten. Og jeg har sjæl hausa det opp flere steder. Men som sagt...nydelig det andre, også. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå