Dr. A. Kula Skrevet 1. oktober 2017 #171961 Del Skrevet 1. oktober 2017 ...med mindre det er snakk om en jordmor/-far eller gynekolog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2017 #171962 Del Skrevet 1. oktober 2017 Med mindre hva da sa du? Godmorgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. oktober 2017 #171963 Del Skrevet 1. oktober 2017 "Skrev mer" i en OK doktor/pasient setting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2017 #171964 Del Skrevet 1. oktober 2017 Å. Aha. Det ja. For min del kan du gjerne samle dine egne ben litt mere i skrivende stund. Utsikten til innsikt er for generøs. lol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #171965 Del Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Å. Aha. Det ja. For min del kan du gjerne samle dine egne ben litt mere i skrivende skrevende stund. Utsikten til innsikt er for generøs. lol Rettet litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #171966 Del Skrevet 1. oktober 2017 Ha en nydelig søndag alle sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. oktober 2017 #171967 Del Skrevet 1. oktober 2017 Signor(a), signor(a), hva har De mellom låra? - Kan ikke se det på grunn ta alle håra! (godt observert, An0!) God morgen og søndag til Ordet og dets passere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2017 #171968 Del Skrevet 1. oktober 2017 God søndag til alle sammen fra meg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. oktober 2017 #171969 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) God søndag, . Håper ikke alle kjeder seg like mye som meg..... Endret 1. oktober 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2017 #171970 Del Skrevet 1. oktober 2017 Ikke jeg. Det er stille og rolig her, jeg lytter til nettradio og vurderer å shine over brilleglassene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #171971 Del Skrevet 1. oktober 2017 Tusen takk @Dr. A. Kula @Hoppetaujenta og @Blair Waldorf Jeg håper at dere finner noe koselig, interessant og eller noe spennende å gjøre i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2017 #171972 Del Skrevet 1. oktober 2017 Takk. Jeg er nok litt bortreist i dag, for nå reiste jeg meg opp og gikk bort til vasken for å gjøre brilleglassene skinnende blanke...men jeg ryddet med plastavfall, vasket og satte over poteter i gryte istedenfor. Jeg skal nå gjøre forsøk nummer to på å se verden i et klarere lys. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #171973 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Takk. Jeg er nok litt bortreist i dag, for nå reiste jeg meg opp og gikk bort til vasken for å gjøre brilleglassene skinnende blanke...men jeg ryddet med plastavfall, vasket og satte over poteter i gryte istedenfor. Jeg skal nå gjøre forsøk nummer to på å se verden i et klarere lys. Ok Det er bra at du ikke satte over brillene til koking mens du pusset potetene Endret 1. oktober 2017 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #171974 Del Skrevet 1. oktober 2017 Jeg har selv glemt meg bort, og gjort mye rart, som å legge lommeboken i kjøleskapet etter handletur, sette tørrvarer som skal i kjøkkenskapet i kjøleskapet o.l. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #171975 Del Skrevet 1. oktober 2017 9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Takk. Jeg er nok litt bortreist i dag, for nå reiste jeg meg opp og gikk bort til vasken for å gjøre brilleglassene skinnende blanke...men jeg ryddet med plastavfall, vasket og satte over poteter i gryte istedenfor. Jeg skal nå gjøre forsøk nummer to på å se verden i et klarere lys. Det høres deilig ut med kokte poteter med godt tilbehør Du virker flink til å lage ordentlig gode middager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2017 #171976 Del Skrevet 1. oktober 2017 Det betyr bare at det er menneskelig å være menneskelig. Da vet vi helt sikkert at vi ikke er aliens og det er betryggende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2017 #171977 Del Skrevet 1. oktober 2017 7 minutter siden, An0nymBruker skrev: Det høres deilig ut med kokte poteter med godt tilbehør Du virker flink til å lage ordentlig gode middager Jeg tilhører nok ikke @Jerry Lees kaliber, men det hender av og til at jeg lager skikkelig fra bunnen av. I dag blir det fiskeboller i litt tykk og sterk karrisaus her. Skal jeg mekke mat, blir den god og gammeldags. Ikke noe kjapp-kjapp nymotens her nei...med mindre noen lager til meg da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. oktober 2017 #171978 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Banansplitt til alle Endret 1. oktober 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 1. oktober 2017 #171979 Del Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg tilhører nok ikke @Jerry Lees kaliber, men det hender av og til at jeg lager skikkelig fra bunnen av. I dag blir det fiskeboller i litt tykk og sterk karrisaus her. Skal jeg mekke mat, blir den god og gammeldags. Ikke noe kjapp-kjapp nymotens her nei...med mindre noen lager til meg da. Det høres veldig godt ut Akkurat nå, Blair Waldorf skrev: Banansplitt til alle Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 1. oktober 2017 #171980 Del Skrevet 1. oktober 2017 Nå skal snart en kjele med suppe på kok her Ordet gleder seg, sier det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå