Gjest Jacklost Skrevet 6. august 2015 #137041 Del Skrevet 6. august 2015 Sier hvem og hvorfor? Jeg har ikke dødd trass i at jeg ikke spiser frokost Å spise frokost er viktigste del når du starter dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 6. august 2015 #137042 Del Skrevet 6. august 2015 Ja, ja... Winza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 6. august 2015 #137043 Del Skrevet 6. august 2015 Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 6. august 2015 #137044 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg svarte på det du skreiv over der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 6. august 2015 #137045 Del Skrevet 6. august 2015 Men hvorfor er det viktig lurte jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 6. august 2015 #137046 Del Skrevet 6. august 2015 Men hvorfor er det viktig lurte jeg på Her får du et godt svar på dette. http://bramat.no/kosthold/livsstil/29-derfor-bor-du-spise-frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 6. august 2015 #137047 Del Skrevet 6. august 2015 Sier hvem og hvorfor? Jeg har ikke dødd trass i at jeg ikke spiser frokost Har ikke nevnt noe om død. Men kroppen fungerer aller best når man får i seg mat om morgenen. Det trengs ikke å være flere kilo, men nok til å få igang kroppen på en god måte. For både kropp(helse) og sinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 6. august 2015 #137048 Del Skrevet 6. august 2015 De sier det er sunt for noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 6. august 2015 #137049 Del Skrevet 6. august 2015 De sier det er sunt for noen Ja, men de nevner også at det er bedre å spise frokost enn å hoppe over det også. Spesiellt når det gjelder bedre konsentrasjon og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 6. august 2015 #137050 Del Skrevet 6. august 2015 Rart jeg aldri er sulten om morgenen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 6. august 2015 #137051 Del Skrevet 6. august 2015 Rart jeg aldri er sulten om morgenen da Du må da gjøre hva som passer best for deg. Det går sikkert bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 6. august 2015 #137052 Del Skrevet 6. august 2015 Frokost trenger ikke være mye eller "tungt" mat. Kroppen har væt i ro hele natten og må komme seg på gang igjen. Mest viktig med frokost er å kunne konsentrere deg bedre på dagen. Gjør det lettere å ta opp informasjon. Personlig spiser jeg 4 skiver grovbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 6. august 2015 #137053 Del Skrevet 6. august 2015 (endret) Synes det høres litt rart ut når en av verdens eldste og mest oppfinnsomme sivilisasjoner blir avskrevet med noen få ord. Og jeg synes forsåvidt også hvordan kinesere behandler dyr er ille. Kina står for fire virkelig store oppfinnelser, papir, kompass, krutt og boktrykk. Denne wikipedialisten over oppfinnelser helt fra 7-6000 år før kristus kan være interessant å ta en titt på.https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Chinese_inventions Endret 6. august 2015 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brillesmurf Skrevet 6. august 2015 #137054 Del Skrevet 6. august 2015 Rart jeg aldri er sulten om morgenen da Å spise frokost må bli en vane. Hvis du spiser frokost hvert dag, vil du merken at kroppen tilpasser seg og så kommer etterhvert følelse av behovet for mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 6. august 2015 #137055 Del Skrevet 6. august 2015 Kaffe Skal se ferdig livsfarlig fangst, deretter skal jeg rydde litt og henge opp klær. Grått vær med regn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 6. august 2015 #137056 Del Skrevet 6. august 2015 Driver å lager meg frokost. Kokt egg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. august 2015 #137057 Del Skrevet 6. august 2015 Kebab er frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2015 #137058 Del Skrevet 6. august 2015 Men hvorfor er det viktig lurte jeg på Kroppen er omtrent som en bil. Den trenger drivstoff for å yte sitt beste. Biltanken fylles helt opp og er fornøyd med det, men kroppen trenger flere små påfyllinger i døgnet. Når en har sovet en del timer, bruker kroppen opp det som ligger i reservene mens vi sover og når en våkner er det naturlig å gi kroppen litt å våkne med. Alt fungerer bedre når det finnes litt næringsrik mat i systemet. Hva med å starte dagen med en frukt eller bær hvis en ikke er sugen på brødskiver så tidlig? Kanskje et lite glass melk? Yoghurt? Alt er bedre enn ingenting. Ei halv skive brød duger også. Et rungende JA til frokost hver dag! <----- hilsen ei som er skikkelig frokostglad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 6. august 2015 #137059 Del Skrevet 6. august 2015 Du kan virkelig mye du, du kommer alltid med så mange kloke ord :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august 2015 #137060 Del Skrevet 6. august 2015 Takk for det. Det var nok ikke meg som fant det opp. Det er bare slik det fungerer med kropp og spising. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå