Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Skulle tru det,men dei har ingen andre som kan jamnt,ein og anna som kan ein og anna gong,men er vel ikkje det same :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,dei kranglar vel (barnehagane altså) om dei vikarane som er stabile :P

Håper eg,for eg treng ein barnehage til og vere vikar i,for dette er berre denne veka dei er underbemanna der eg er :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,sanne fancye greier har vi ikkje på bygda,her må ein ta kontakt med kvar enkelt barnehage sjølv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikkje så enkelt. Husleiga og andre faste utgifter skal jo betalast kvar månad, uavhengig om du har jobb eller ikkje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du ringer rundt til hver barnehage på kvelden eller om morgningen for å finne ut om de trenger vikar eller ikke? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,eg uttrykte meg sikkert litt uklart,eg har hatt tre barnehagar som har hatt kontaktinformasjon til meg og som har ringt/sendt melding når dei har trengt meg :) Men no har eg berre to, så då må eg finne ein tredje og difor må eg ta ei runde rundt og spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ikke av ordentlige kvalitetsvikarer! :opplyser:

De fleste vikarene jeg har sett, har gjort mer jobb en de fast-ansatte til tider, inkluderer meg selv også :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet, nesten litt nitrist egentlig. De fast-ansatte skravler og har syklubb, mens du engasjerer og leker med ungene.. Nesten så jeg blir trist på barna sine vegne når jeg må videre til neste barnehage fordi at de ikke trengte vikar den og den uken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...