Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nei men sånn er det. En veninne av meg er BUA- lærling i en barnehage her.. De ansatte gir tyvenull i om at ungene går rundt med våte sko, om hun spør de om hun skal ta barnet inn for å bytte sokker å ta på støvler så får hun til svar "nei hvorfor det? Det går jo helt fint"

I dette pissværet så hadde kledd på mange av barna i en t-skjorte og regntøy utenpå, var synlig, til og med for meg som gikk forbi å se at de frøs, hun tok de rett å slett inn å hev på de mer klær.

Dette er snakk om fast-ansatte som ikke bryr seg stort mye om ungene blir syk eller ei..

Jeg hadde aldri planta ungene mine i den barnehagen der, for å si det sånn!

Edit: Hun tok det barnet inn å byttet sko og sokker på vedkommende altså, bare så det er sagt.

Endret av Frk.K
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ordet og jeg skulle jo bare skryte av DB litt jo. :) :)

• Liker 2
Skrevet

Takk for det,Hoppe :blomst:

No skal det seiast at eg dreg ikkje alle over ein kam,heller ikkje majoriteten ( og takk og lov for det), men nokre av faste tilsette er litt for lite oppteken av ungane sitt beste, eller så lar dei vikarane ta alle dritjobbane. Vi har to små grupper her. Eg har vore heldig og stort sett alle tilsette i dei barnehagane eg har vore i så har dei vore både ansvarsfulle og tenkje på barna sitt beste :)

Men ugras finns det i alle blomsterbed ;)

Skrevet

Joda, selvfølgelig, har mer positive enn negative erfaringer selv, de få mnd jeg jobbet som ringevikar :)

• Liker 1
Skrevet

Bra det då :)

Men for all del,eg ser ditt poeng altså,det finns einskilde som ikkje skulle ha jobba i barnehage ( eller med menneske for den skuld).

Skrevet (endret)

Jepp, men regner med man finner dem i de fleste yrker :) Vet ikke hva de tenker, lett utdanning, lett jobb eller hva det er, men de passer ihvertfall ikke til den jobben :fnise:

Edit: Eller eventuelt jobbet der så lenge at de er lei å bare blir drittsekker :P

Endret av Frk.K
Skrevet

Ser Johan falk vi.. Rakk det ikke i går ;)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Godt det er en person til på ordlekene her som er våken nå. Så får man se om hun skriver i denne tråden også. :)

Skrevet

Det vet jeg ikke, men ordet er mitt :)

Skrevet

Jeg liker også Johan Falk. :jepp:

• Liker 2
Skrevet

God ettermiddag fra meg også. :)

Bare sier i fra: i dag er jeg trøtt altså.

Kan hende jeg trenger noen vikarer til å ta vare på ordet MITT for meg. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Eg skal snart i stallen så eg treng og vikar til og ta vare på ordet for meg :sjokkert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...